Citat:
Ursprungligen postat av sioustis
Citat:
Originally posted by -expression@May 26 2008, 21:33
Bra jobbat Ert billigaste paket har tom. 5 GB mer trafikutrymme/månad jämfört med binero
|
Binero släpper fram mer trafik om du ber dom. Binero är överlägset bättre än Surftown.
|
Om du läser våra avtalsvillkor, så ser du att vi inte tar betalt om man överskrider sin gräns. Skulle man dock göra det under en längre period (kontinuerligt) så kommer vi då att höra av oss med tips och råd för att få ner sin trafikförbrukning. Alternativt ber vi kunden att uppgradera till ett paket med högre trafikgräns... Om man tittar på t.ex. Starter (som ger en 30GB trafik) och Advanced (som ger en 50GB trafik), så rör det sig endast om 25kr extra i månaden - och då får man dessutom alla de fördelar som Advanced-paketet innebär på köpet (t.ex. mer diskutrymme).
Citat:
Ursprungligen postat av SWEHOTELL
Jag hade min sida porrportalen.se hos Surftown så fort sidan fick 1000 besökare dag så stände dom bara när sidan och det var väl typ för 1.5år sedan.. aldrig mer det webhotlet för mig.
|
1.5 år är flera ljusår om man pratar webbhotell... Vissa av dagens webbhotell fanns inte ens för 1.5 år sedan! Och vi har faktiskt förändrat det mesta vad gäller suspenderingar, avtalsvillkor och trafikgränser, speciellt under det senaste året - och till kundens fördel.
Och jag kan nästan garantera dig att vi inte stängde ner dig på grund av antalet besökare. Vi har många många kunder med siter som har betydligt fler besökare. Dock kan jag tänka mig att du kanske inte fick det bästa bemötandet... Det är något vi har jobbat på att förbättra, och som vi faktiskt har blivit bättre på.
|