WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Allmänt (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=2)
-   -   WN-träff i Stockholm (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=35585)

Andreas Bard 2009-03-16 20:22

Citat:

Ursprungligen postat av pokerstjärna
Citat:

Originally posted by -Andreas Bard@Mar 16 2009, 19:13
Citat:

Kan tyvärr inte komma mina damer och herrar, har kundmöten då utanför stockholm och kommer inte hinna i tid.

Dåligt. Man måste prioritera. Kompisarna går väl före kunder

Sant Bard, men kompisar finns där hela tiden, inte kunderna Ber om ursäkt

he he jag måste väl hålla med om det ;)

Oskar G 2009-03-17 11:07

Citat:

Originally posted by pokerstjärna@Mar 16 2009, 20:05
Kan tyvärr inte komma mina damer och herrar, har kundmöten då utanför stockholm och kommer inte hinna i tid.
Du kan ju komma efter kundmötet?

pokerstjärna 2009-03-17 21:06

Citat:

Ursprungligen postat av oskarg
Citat:

Kommer vara hemma vid klockan nio och då blir det att skapa offerter och skicka ut.
Om ni kommer att vara ute ett tag så kommer jag självklart förbi om det inte blir alldeles för sent för min del. :)

Charlie 2009-03-18 02:55

Citat:

Citat:

Originally posted by -oskarg@Mar 17 2009, 11:07
Citat:

Kommer vara hemma vid klockan nio och då blir det att skapa offerter och skicka ut.
Om ni kommer att vara ute ett tag så kommer jag självklart förbi om det inte blir alldeles för sent för min del.

Pfft. Nu har du satt dig i en finurlig sits. Jag lovar att allt efter 21.30 är lite för sent eftersom du "beklagligt nog ska upp tidigt, och tyvärr tar det en halvtimme att köra". ;)

Det vore kul om du kom förbi. Kunderna kommer, kunderna går, men WN-vännerna - vi består!

pokerstjärna 2009-03-18 03:36

Citat:

Ursprungligen postat av Charlie
Citat:

Originally posted by -pokerstjärna@Mar 17 2009, 21:06
Citat:

Originally posted by -oskarg@Mar 17 2009, 11:07
Citat:

Om ni kommer att vara ute ett tag så kommer jag självklart förbi om det inte blir alldeles för sent för min del.

Pfft. Nu har du satt dig i en finurlig sits. Jag lovar att allt efter 21.30 är lite för sent eftersom du "beklagligt nog ska upp tidigt, och tyvärr tar det en halvtimme att köra". ;)

Det vore kul om du kom förbi. Kunderna kommer, kunderna går, men WN-vännerna - vi består!

Vi får se. :)

Charlie 2009-03-19 00:09

Ringde Carmen idag. Inga problem att komma imorgon vid sex-tiden. Brukar finnas rätt mycket plats.

patrikring 2009-03-19 11:00

Är även nya medlemmar välkomna? :)

Andreas Bard 2009-03-19 12:03

Citat:

Ursprungligen postat av patrikring
Är även nya medlemmar välkomna?

Citat:

Ursprungligen postat av patrikring
Är även nya medlemmar välkomna?

Självklart.

Andreas Bard 2009-03-19 13:08

Kör vi allt enligt planerna eller? Inga konstigheter?

FredrikNas 2009-03-19 13:10

Fan också.. jag kommer hem från sthlm precis varje gång innan det ær WN træff.. Next time..

(Pelle ska vi ordna hær i Oslo ;), vi kanske får med oss nån från Gøteborg iaf :) )

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 09:25.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson