gummianka |
2009-02-07 12:51 |
Citat:
Originally posted by Alex@Feb 7 2009, 07:06
Jag tycker det hon har ådstakommit är mer intressant än vad hon säger och tänker. Det ÄR imponerande att hon klarar av det. Det ÄR imponerande att hon fortfarande håller på. Det ÄR roligt att en ung tjej kan lyckas
Det ÄR vettigt
|
Hennes ekonomiska och professionella framgångar talar ju för sig själva, så det är väl inget att diskutera (även om det är intressant hur en 19 årig singelkille (duh!) från Teckomatorp kan känna sig så oerhört hotad av denna framgång) problemet är ju att hon själv utger sig för att vara mer, och att det inte håller för en vidare granskning.
Men nånstans kan man väl avskriva det som ungdomligt oförstånd, som kanske kan illustreras av ett uttalande i en intervju jag såg, där hon, idag 18, med ca. 50 yrkesverksamma år framför sig, var helt övertygad om att hon Aldrig i hela sitt liv skulle behöva söka ett jobb, baserat på den framgången som bloggen gett henne, nu säger inte jag att hon har fel, men hon kanske skulle prata igenom det med "Baren Molle" eller "Robinson Jerker" innan hon bränner alla broar till arbetsförmedligen.
|