WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Köp & Sälj (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Skapar din sida! (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=20866)

Jawn 2007-05-12 10:57

Behövs fler moderatorer verkar det som, man har märkt en viss brist dem senaste två månaderna.

Westman 2007-05-12 11:52

Citat:

Originally posted by Jawn@May 12 2007, 10:57
Behövs fler moderatorer verkar det som, man har märkt en viss brist dem senaste två månaderna.
Problemet med att vara moderator är att man oftast inte kan säga samma saker som om man inte är det utan att bli "flame:ad". Av någon anledning så brukar folk tycka att bara för att man är moderator ska man vara politiskt korrekt och snäll (läs menlös).

Jawn 2007-05-12 12:11

Citat:

Ursprungligen postat av Westman
Citat:

Ursprungligen postat av Jawn

Problemet med att vara moderator är att man oftast inte kan säga samma saker som om man inte är det utan att bli "flame:ad". Av någon anledning så brukar folk tycka att bara för att man är moderator ska man vara politiskt korrekt och snäll (läs menlös).

Visst det är ju korrekt men någon måste ta på sig jobbet.

Westman 2007-05-12 12:26

Citat:

Citat:

Originally posted by -Westman@May 12 2007, 11:52
Citat:

Visst det är ju korrekt men någon måste ta på sig jobbet.

Jo jag vet och jag menade inte att påstå att det du skrev var fel utan mer att tillägga att det är svårt att vara moderator om man samtidigt vill kunna vara frispråkig.

Jine 2007-05-12 16:47

Citat:

Originally posted by Nicklas@Apr 28 2007, 11:11
Upplever att många nya här på forumet inte vill ange någon webbsida i sin profil.
Tråkigt att såna medlemmar godkänns som inte vågar stå för sina sidor.

Hmm, jag är "relativt" ny.
Fixade dock detdär med webbsida :) (Inte sett inställningarna sen registreringen ju!)

koala 2007-05-12 18:44

Varför inte införa anonyma moderatorer i så fall? Då kan de ha kvar sina gamla konton och samtidigt moderera anonymt... ;)

Martin™ 2007-05-13 14:44

Citat:

Originally posted by koala@May 12 2007, 18:44
Varför inte införa anonyma moderatorer i så fall? Då kan de ha kvar sina gamla konton och samtidigt moderera anonymt...

Eller att moderatorerna får ha två konton och på så sätt vara anonyma.. men det kanske var så du menade :)

koala 2007-05-13 22:52

Citat:

Originally posted by Martin™@May 13 2007, 13:44
men det kanske var så du menade :)
Ja precis :)

Danielos 2007-05-14 00:03

Citat:

Originally posted by Nicklas@Apr 28 2007, 12:11
Upplever att många nya här på forumet inte vill ange någon webbsida i sin profil.
Tråkigt att såna medlemmar godkänns som inte vågar stå för sina sidor.

Japp, det tycker jag är rimligt, står man inte för vad man håller på med och vad man sysslar med har jag iaf jag ingen lust att prata här med en sådan person.

Leon 2007-05-14 09:08

Citat:

Originally posted by MattiasA@May 10 2007, 23:18
Då är följdfrågan, till vem skall pengarna gå och vad skall göras för dem?

Jag skulle endast tänka mig betala för WN om jag var SÄKER på att 100% av pengarna gick till Rädda Barnen eller liknande.

Det håller jag med om, BRA SAGT :)

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:19.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson