![]() |
Hans99, jag missade att sidan jag nämnde tidigare som han länkade in var ägd av en WN medlem. Så han har givit sig på dina sidor också. Verkar ju som Synd letar sidor att kopiera här på WN, patetiskt.
|
Citat:
inlänkarna blir större problem med tanke på mina länkar i gästböcker och i seriösa blogga Låter lite jobbigt tycker jag :D |
Vad då jobbigt? Ditt nätverk är ju väldigt litet.
Lasse har precis börjat med SEO och håller på att bygga upp nätverket just nu. Det han har skrivit innan är snarare ambitionen än verkligheten. |
Du svarade inte på följande
1.vet att blogger inte bryr sig så mycket om flaggade blogga har provat det själv 2. inlänkarna blir större problem med tanke på mina länkar i gästböcker och i seriösa blogga |
synd, en fråga. Att du plagierar råder det ju ingen tvivel om men vad är den främsta anledningen till att du gör det? Att det går fortare att kopiera än att skapa eget? Att du inte har nog fantasi för att komma på egna ideér? Att det är kul att reta upp lite folk på wmn? Att du kan inte skapa egna hemsidor?
Vore kul att få höra.. |
Synd är en jävligt dum människa. Men han återspeglar också folket som laddar ner och kopierar musik/filmer och dylikt som inte har något dåligt samvete för att dom laddar ner och kopierar.
|
Nja som flera har sagt före mig: att kopiera för eget bruk är en sak, att kopiera för försäljning/kommersiellt bruk en helt annan.
|
Om inte jag har helt fel så är det samma "Läderlasse" som står/stod bakom synd . nu.
Han var även med i tv3 när dom intervjua honom. Hittar inte filmen nu men här har ni ett foto på honom, om det nu är samma person vi pratar om. http://vagalume.uol.com.ar/hallucinogen/vi...laderlasse.html |
Aha, så Synd är Bromöllas "stolthet" Läderlasse, det förklarar en hel del.
|
Släng iväg en polisanmälan...
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 08:22. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson