![]() |
Citat:
Kan bara säga att denna människa har fått mig att skratta i timmar. :lol: |
Citat:
|
edit
|
Jag vet inte om jag tycker det är lustigt, snarare är det tragiskt. Jag hoppas dock att en viss person lär sig något utav detta.
|
Citat:
|
Grundproblematiken här är att den här "företagaren" tydligen försöker sälja något som hon totalt saknar kunskaper om.
Om hon tolkar antalet träffar i Google som ett mått på trafikvolym så bör hon byta bransch. Människor som tar till hot det första de gör står knappast högt på min lista över trustworthy individuals. |
Men när kommer alla mailen att publiceras? *så nyfiken att jag spricker*
|
tror inte dom blir publicerade... hon inser att hon gjort fel och vi lär nog inte höra så mycket mer nu
|
Citat:
Jag ber 1000 ggr om ursäkt för att jag har varit oförskämd och ohövlig och även "barnslig" nu när jag har facit i handen och ber alla andra om ursäkt åxå som jag har varit otrevlig mot. Även om Ni inte tror det så är jag en seriös och bra person men har absolut inte visat det här. Men kanske när allt är utrett att Ni kan ge mig en ny chans och se att jag inte är en "bitch" utan vill gärna ta emot goda råd som jag verkligen behöver *ler* |
Citat:
Vad jag kan säga är, vem är du att döma mikael robertsson aka M.R. ? Du snackar om hans stavning, tillåt mig skratta. Inte ett inlägg här på WN är korrekt från din sida. Du säger åt M.R. att han ska passa sig, eftersom din dotter går sista åren på juristutbildningen. HAHAHA detta är höjdpunkten! Snälla du, du är inget annat än en avdankad kärring. Försvinn. Hela din diskussion med M.R. är ju skrattretande från start till slutet. Som om du vet vad IT-branschen är och hur den fungerar..... |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 04:30. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson