![]() |
Citat:
|
Snor tråden lite då jag inte fått svar av Decibel på ett PM jag skickat för ett tag sen.
Citat:
|
Citat:
Använd den så får du ett ärendenummer så kan både vi och du ha koll på aktuella ärenden och för vår kvaliétsförbättring se hur inkomna ärenden hanteras. |
hahah jag kan garantera att Decibel är glömsk :P Vet det sedan tidigare i andra saker *flinar åt Decibel*
|
Citat:
*Du behöver inte svara eftersom det hyffsat off topic* |
Citat:
Om man ser att 70% av alla mail blir besvarade efter 48h eller mer kanske man ska fundera på var man lägger kraften. Sådan undersökning är det, + att man ser vem som gör vad och hur svaren formuleras och sedan kan man ta resultatet och förbättra rutinerna. |
Citat:
-- Efter att ha varit i kontakt med supporten några gånger så kan jag nog säga att den är bland det bästa jag varit med om. Framför allt när det gäller flexibiliteten. Har några kunder som ställde lite annorlunda krav, men det löste sig.. Som det ser ut just nu, så kommer vi förmedla fler kunder till JX. Och jag tror nog att stabiliteten hos dom kommer öka markant i framtiden. Vad är annars vi till för? Kunder måste få vara kritiska och krävande. |
Mår inte JX så bra idag? För cirka en timme sedan började jag få "Cannot connect to database - too many connections". Snart därefter verkade deras web1-server dö. Nu funkar inte ens jx.se?
... och precis efter jag postade så verkar allt vara uppe igen! :) |
Citat:
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 02:37. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson