![]() |
Citat:
|
Hej,
.CLUB har nu (som väntat) passerat .GURU, beträffande flest reggningar. Deras påkostade reklamkampanj har uppenbart gett resultat. En småtrist video från .CLUB:s releasefest i New York: http://www.youtube.com/watch?v=1T5RI2JKOmI |
Hej,
.XYZ gjorde lite bättre ifrån sig än jag gissade. Cirka 20.000 reggningar första dygnet verkar det som. Dock får de ligga i om de skall nå målsättningen på 1.000.000 på ett år. Självfallet är detta långt ifrån realistiskt, men å andra sidan är det bra att sätta ribban högt. |
En del av högskoleprovet kallas väl XYZ numera? Kanske ett användningsområde i alla fall? :-)
|
Citat:
Domänen marknadsförs som passande för generation X, Y och Z. Dvs de senaste generationerna. |
Hej,
Fel av mig, det var 31.119 .XYZ-reggningar första dygnet. Bland annat detta gör att jag svänger från väldigt skeptisk till milt positiv! |
Citat:
|
Citat:
Jag tror att bla .XYZ och .CLUB kommer satsa mycket på marknadsföring gentemot allmänheten. Ett ganska nytt fenomen. Personligen tycker jag det är intressant. |
Citat:
|
Citat:
Observera att jag la till "eventuell". Köper inte slutanvändarna konceptet (trots marknadsföring) kommer domänen att halvdö eller försvinna helt. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 10:08. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson