![]() |
Japp - och det är dessa som skall bort som jag nämner ovan - samt en generell förbättring av prestandan.
|
Citat:
|
Citat:
|
altruixm och tartareandesire - vi håller med.
|
Citat:
|
Citat:
1) känna till att det finns särskilda regler för många TLD 2) tänka på användarvänligheten och känna till att man gör ett request mot varje whois-server vid en sökning Det måste väl ändå anses som självklarheter om man driver ett webbhotell eller arbetar med att utveckla sådana tjänster. |
Here we go again, nere nästan 12 timmar nu...
|
Citat:
Jag har "vanligt" webbhotell, dvs delade hostingen och har 0 min nertid denna vecka. |
Min upplevelse är...
Klockren, generös, snabb och effektiv... Har egentligen inget att gnälla på ännu och TRO MIG jag är gnällig... ;-) Ps.Hade inget att gnälla på mitt förra hotell, Binero, heller på typ 7 år... men allting kan ändras. Även du som kund så testa och känn efter. |
dbbb - antar du har hängt med på driftstatus... Det är Glusternoden som strulat igen. Vi har sakta men säkert migrerat bort ca 1000 VMs sedan i oktober - men ett par hundra kvar och dessa drabbas idag - igen. Är rätt säker på att nästa vecka kommer alla migreras rakt av.
Du kommer fö se en avsevärd prestandaförbättring när du flyttas... |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 15:27. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson