![]() |
Citat:
|
Ett mail med all min data och vad som hänt till polislänets mail bara. Har funkat så innan, tror de måste ta anmälan oavsett media. Återkommet med resultatet :)
|
Citat:
|
Citat:
Väntar med spänning på resultatet (om något dvs)! |
Vi planerar en artikelserie, namninsamling och driv kring detta på en annan sida jag driver om ehandel också så vi ska försöka göra en skillnad i alla fall...
|
Förvånad, att citynetworks mail har legat nere väldigt länge. Går det alla förbi pga twitter? Det är ju flera dagar nu?
|
Hej Thomas - i torsdagsmorse började vi jobba på att gå över till vårt nya mailsystem. Tyvärr gick det inte som planerat och en majoritet har varit utan mail stora eller hela dagen (vissa har kunnat nå då och då). Kan bara säga att vi jobbar fortfarande på att få systemet i sync och ger löpande info på Twitter och FB.
|
Ville bara tillägga att övergången är nu slutförd. Några få saker kvar så även de allra sista får sina mail som de ska.
Glad Påska alla! |
Nertid..
Nästan en halvtimme nertid nu ikväll. Ni har haft alldeles för mycket problem på senare tid, tyvärr.
|
Kan bara hålla med Erik - det har varit för mycket och håller inte den standard vi vill se. Mailsystemet var ett stort steg för oss dock och jag hoppas med det steget kan vi växa vidare på ett helt annat sätt. Tack för tålamodet.
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 00:35. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson