![]() |
sitter på en HP ProBook!
inte på men vid.. hos? aja.. Jag äger en iallfall.. |
MB air, HP av någon sort. Tyvärr läskigt att se hur många som går över till mac just för att det är häftigt och kostar mycket. Träffar flera som inte äns har en aning om hur dom installerar ett program i mac, men haft den bara för att surfa. Go Apple!
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
appcleaner
|
Citat:
AppZapper AppCleaner och en mängd andra appar finns för att ta bort allt. Det är ett evigt tjat om såna program så det är ett under att du missat det :D Har dock lagt märke till att viss skit blir kvar ändå men jag tror det är det effektivaste man kan göra. Det är ju samma visa på alla OS :confused: |
Använder en Levono s10e liten smidig och rapp,
|
Citat:
Vilka problem är det du pratar om? Själv har jag jobbar med drygt 20 olika språk under OS X och Linux och kan inte direkt säga att jag har upplevt problematiken som du beskriver. Guiderna som finns där ute för språk som exempelvis JR och Erlang kan utan problem portas över till OS X, just eftersom bash med tillbehör finns på båda systemen. Fattas något så kan man, precis som till Linux, installera paketet med valfri pakethanterare. |
Är sugen på en liten MacBook Pro, den är ju så snygg. Men det verkar vara problem med värme, fläktljud och skärmflimmer? Trist. Kan detta åtgärdas med mjukvarufixar eller är det värre än så?
Tänkte i så fall köra Windows helt eller delvis. Är det någon fördel/nackdel att köra Windows med bootcamp jämfört med att köra ren Windows? Svårare att uppdatera drivrutiner i efterhand till hårdvaran osv? |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 06:14. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson