![]() |
Citat:
att du har hoppat på och angripit. Citat:
"utfrågningslek" efter att du har angripet dig med en drös nedlåtande påståenden i mångfald. |
Citat:
Citat:
Dan - Vad menar du Dan, vars är ditt argument ;-)= |
Citat:
gäller vissa, men inte andra. Som sagt, jag är slut på, kul att träna retoriken, men det blir jobbigt med att ha tre emot mig samtidigt. Så nu loggar jag ner. |
Citat:
Är det bara som inte fattar ett smack? Jag känner mig riktigt dum när jag läser MaxJohans inlägg, för jag får inte ihop hans ord till vettiga meningar. Det ser ut lite som Dan påpekade, en google translate bot. Johan om du vågar dig tillbaka så kan du väl kanske ge dig på att definiera det abstrakta tänkande som du gömmer dig bakom, jag tvivlar nämligen på att du kan det, du går ut och kritiserar alla, och hänvisar till abstrakt tänkande? |
Behöver jag påpeka att det finns andra som förstår, men
inte alla. Lev med det. Citat:
Citat:
|
Citat:
- tidigare i tråden så citerade du AnOnYmUs och kallade honom och eng3l neanderthalare http://www.wn.se/showpost.php?p=20331857&postcount=56 ..och nu är AnOnYmUs den enda på wn som förstår dig? ..tufft.. |
Det här är bara för löjligt för att vara på riktigt!
Jag tror att MaxJohan är Tomas eller wn-straff som driver lite med oss (med glimten i ögat). MaxJohan, vem förstår dig? Jag skulle nästan vilja ta personen i hand. |
HAHA.. frihetsförtrykarnasforum...
|
Citat:
|
Varför är då??? Och vad är löjligt, Jag har visat
på två feta slemiga översittare på det här forumet. Något mera behöver jag inte tilläga. Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 09:31. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson