![]() |
Citat:
|
Kombinationen Windows och FF verkar seg... Skumt?
Nån mer med windows o ff som kan testa? |
Citat:
|
Har även märkt att dom kan laddas segt med IE.
Har du hittat någon lösning Linuus? |
Inte hittat någon lösning än, men kontaktade double nu ikväll. Hoppas på svar imorgon och hänvisade de även till denna tråd. Förhoppningsvis får vi även en förklaring här. :)
|
Citat:
|
Ja dom svarade att det inte ska vara några problem alls.
Dock så visas inte annonserna alls nu! Eller flash-annonser visas, men inte bildannonser. Verkar vara något galet med imp.double.net! Fler som har detta problemet? Hoppas verkligen de fixar detta snabbt........! |
Citat:
|
Hela Double har legat nere hela dagen.
|
Samma här, kommer inte åt ett skit
|
Det verkar gå att logga in på double.net däremot double.se funkar fortfarande inte samt inga annonser eller redirects verkar fungera.
|
Jag förväntar mig ju kompensation för detta! Riktigt dåligt, ingen info, ingenting!
|
Citat:
|
Nu verkar det rulla igen....
EDIT: Ibland iaf... |
Någon som lyckats komma i kontakt med Double via deras kontaktformulär?
Har sänt två förfrågningar om en eventuell uppstart av verksamhet utan att fått svar.. |
Citat:
|
Citat:
Telefon är alltid att föredra när det gäller saker utöver det mest basala. Det går snabbare, du får tydligare och mer utförliga svar, undviker missförstånd och slipper skicka fem mail till med följdfrågor. |
Har ett litet problem med Double, tror nog att många har haft samma problem tidigare.
De är väldigt sega på att betala, jag har haft xx xxx kr godkänt hos dem i snart två månader utan att bli tillgängliga. Ja, jag vet att de ej betalar ut några pengar om inte annonsörerna har betalt in fakturorna, men hur länge ska man behöva vänta? |
Jag är lite ny på Double och undrar om man behöver meddela verksamhet inom keyword buying eller är det bara att köra på (förutsatt att programmet tillåter det givetvis)? Vet att vissa andra nätverk måste slå av tester / flaggor på affiliaten för att trackingen ska fungera om man t.ex kör direktlänkar från Adwords.
|
Hallå double..vart är ni?
Jag har 377 kr på mitt konto, var av 70 kr är tillgängligt. Så här har jag haft det i snart 3 månader ungefär. När ska ni börja godkänna alla pengar och ta fakturor ifrån annonsörerna? Riktigt irriterande, detta är inte första gången som det händer så här med mig. |
Citat:
|
Citat:
Det kan a med låg konjukturen att göra och som du säger att dom inte har råd att betala lika snabbt som tidigare, men det har aldrig varit så värst snabbt för mig. T.ex TD är snabb, inte jätte mkt skilland, men beror på vilka program man använder och annonserar för osv, vissa betalar i tid, andra inte. Tycker double ska vara lite hådare med att ta in fakturor i rätt tid. Även om 377 kr inte är mycket för andra så är det, j*vligt mycket för mig. |
Citat:
|
Citat:
|
Jag har ringt flera gånger innan, då var det för ett tag sen men jag tänker inte ringa igen.
Fan vad lågt, dom borde iaf skicka ut ett mail om detta eller något, åtminstone svara här i tråden ^^. Efter att jag får mina pengar som jag har, ska jag sluta med double kanske. Sega och massa negativa saker. |
Det är ju inte heller plus att deras TrackID server har varit nere i dryga 6 dagar utan att de har informerat om det.
|
Citat:
|
Citat:
|
Har också märkt att det har varit helt dött under "Tracking" sen 11 Maj på Double. Har inte heller fått ut någon information från dom varken på sidan eller via mail.
|
Nu har ni börjat godkänna lite av mina pengar.
Det var på tiden...se bara till att godkänna resten nu! |
Citat:
|
Citat:
Men det är inte så vanligt att man säger, kommigen nu, tillgängliga resten av mina pengar va? Att få pengarna är att dom har betalat ut de, men det har dom ju inte i mitt läge, utan dom ligger på Tillgänglig eller vad det kallas. ^^ |
Någon som har fått svar från Double ang. detta?
|
Fortfarande inte fått något svar från Double. Både skickat mail till vår kontakt där samt via deras kontaktsystem på deras hemsida.... Börjar bli riktigt irriterande.
|
Testa ring?
|
Wow, duktigt. Blev fyrsiffrig utbetalning denna månad. De kanske börjar vända.
|
Viktigt att veta är att Double.net aldrig håller tillbaka pengar som vi har fått från annonsör. Tillgängliga pengarna utbetalas alltid direkt vid nästa utbetalningstillfälle.
Vi svarar på alla supportmail en gång varje arbetsdag. Om du inte har fått något svar inom 24h så har ditt mail av någon anledning inte kommit fram till oss. Ni är välkomna att ringa till oss, vi är flera anställda som jobbar heltid med våra affiliates. Vi finns tillgängliga under kontorstider och det kan vara bra att undvika att ringa lunchtid då telefonerna inte är bemannade på samma sätt som mellan 8-12 och 13-17. Om det händer att vi alla sitter i möte kan ni tala in på telefonsvarare så återkommer vi snarast. Angående TrackID kontrollera att ni har satt variabeln "ui=UNIQUE_ID" i era länkar. Om problemet kvarstår maila till oss på [email protected] med alla detaljer kring detta så skall vi undersöka mer. |
Hej Viktor,
Vad gör egentligen er "spindel" som jobbar från IP 89.221.240.66? Den presenterar sig inte med user agent eller något annat, traverserar samma sidor flera gånger om dagen och är väldigt aggresiv i takten. Den följer inte robots.txt eller andra direktiv. Exempel på lookup och loggar ifrån en sajt igår (liknande sker på alla sajter jag registerat hos Double). Kod:
> dig double.net Tack på förhand. |
Jag fyller på med ytterligare en fråga,
Funkar er "EPI"-spårning genom att man lägger på &ui=NÅT_ID på vanliga trackinglänkarna? Ser inget om detta i er dokumentation, bara en omnämnande på förstasidan i tråden. |
Citat:
Info om Användar-ID finns även: Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 10:43. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson