![]() |
Citat:
Ps. Thailandresa.se hade jag dock haft svårt att motstå. |
Hej,
Lite lediga "nygamla" gTLD:er: - Birds.today - Buddhist.tips - Crimes.xyz - Ecofriendly.xyz - Ego.tips - Fieldhockey.xyz - Mixedmartialarts.link - Motorbikes.link - Scandinavian.xyz - Texasholdempoker.link - That.tips - Turkish.xyz - Lasvegashotel.xyz - Arkansas.tips |
rich.community
tränings.center journal.rocks journal.fail journal.vision journal.computer journal.codes journal.training journal.systems hund.expert kundtjänst.support reviews.recipes comparison.zone show.training store.investments webdesign.supplies |
Hej,
Att hitta några bra en-ords .CLUB är så gott som omöjligt, men några halvbra/halvdåliga lediga hittade jag: - Hamburgers.club - Potatochips.club - Sexpartners.club (Sexpartnersclub.com är dessutom reggad) - Cocosislands.club - Hochiminh.club - Hochiminhcity.club - Khaolak.club - Krabi.club - Lapalma.club - Naxos.club - Patong.club - Svalbard.club - Tokelau.club - Tunis.club - Vientiane.club - Congolese.club - Costarican.club - Finish.club - Gambian.club - Tanzanian.club Och så lite Geo-hotell-domäner: - Amsterdamhotels.club - Athenshotels.club - Bangkokhotels.club - Barcelonahotels.club - Dallashotels.club - Losangeleshotels.club - Miamihotels.club - Moscowhotels.club - Tokyohotels.club |
flight.bar
flight.condos flight.repair fly.engineering gratis.bio älskar.bio älskar.glass convert.webcam learning.wtf rich.rocks css.management covert.photography loves.bid |
Hej,
Några .SE och .NU som jag tänkte ta själv förut, men det blev aldrig av: - Roulette365.se - Blackjack365.se - Snapsglas.nu - Matberedare.nu |
Hej,
Jag går igenom planetens alla anglosaxiska ord .CLUB (nåja, nästan ivf) och här kommer ett par till som verkar vara lediga: - Argument.club - Burning.club - Character.club (Characterclub.com, .net och .co.uk reggade) - Clinical.club - Cope.club - Depth.club (Depthclub.com, .net och .org reggade) - Devote.club - Disaster.club - Exhibit.club - Magnitude.club - Mild.club - Moral.club (rätt bra?!) - Philosophical.club - Ridge.club - Rough.club (vad försegår på en sådan?) - Round.club - Spell.club - Spite.clib (Spiteclub.com, .net och .org reggade) - Universal.club (gillar namnet själv) |
backorder.cheap
ssl.exposed faq.cash trade.rocks (!) .com funnits reggat sen stenåldern... kom igen nu, vet att du vill. :o offer.investments great.qpon modern.support battery.cheap beloved.toys |
stockmarket.cash
service.rocks santa.services tax.supplies ads.kitchen quick.fail quick.report quick.surgery alert.support snow.tools analytics.graphics analytics.rocks england.bar england.tools england.villas ubuntu.tools excellent.report lucrative.marketing ranking.support sharp.reviews statistics.systems quiz.marketing html.supply websitespeed.tools diagnostic.tips freedom.codes modern.codes godast.glass genuine.toys exposed.contractors failed.club guide.rocks nattliv.club |
Hej,
.FITNESS släpptes publikt för drygt ett dygn sedan och dessa verkar vara lediga: - Central.fitness - Essential.fitness - Grand.fitness - State.fitness - Barbell.fitness - Dumbbell.fitness - Alabama.fitness - Arkansas.fitness - Kentucky.fitness - Nebraska.fitness - Antalya.fitness - Goteborg.fitness - Sverige.fitness |
Hej,
Ledig: - Newyork.black |
Hej,
Lite fler lediga domäner: - Jesuswin.com - Homedelivery.club - Rodeo.nu (Grymt företagsnamn?!) - Snake.nu - Causal.nu - Plural.nu - Symbol.nu (inte så dum väl!) - Walk.nu - Hood.nu - Dolly.nu - Polls.nu |
Hej,
Lite ledigt: - Karateguide.net - Kebab.bar - Koreandeal.com - Ten.bz (för några år sedan hade den känts som ett kap, nu vette fasiken) |
Några lediga:
- TopSecret.audio - LiveStream.audio - Nostalgic.audio - 7channel.audio - 7channels.audio - 5channel.audio - 5channels.audio - Covert.audio - inEar.audio - LiveNews.audio |
Hej,
Jag passade på att knipa några amerikanska städer/stater/områden .HIPHOP och dessa legendariska "hip hop-orter" är fortfarande lediga: - Bronx.hiphop (nära att ta den själv, men har många redan. I Bronx startade hip hopen) - Sanfrancisco.hiphop - Seattle.hiphop - Washington.hiphop - Sandiego.hiphop - Compton.hiphop - Southcentral.hiphop - Longbeach.hiphop - Longisland.hiphop Och så då... - Sverige.hiphop - Stockholm.hiphop (finns den kvar om 48 h?) |
Hej,
Lediga .COM: OBS! Även .NET och .ORG är lediga i de flesta fall så det är nog inga investeringsobjekt. Däremot kan ju namnen passa utmärkt för den som vill dra igång en internationell onlinepokersajt. - Coyotepoker.com - Wisdompoker.com - Futurapoker.com - Metropolispoker.com - Droppoker.com - Trinitypoker.com - Candidpoker.com - Canyonpoker.com - Enigmapoker.com - Utopiapoker.com - Patentpoker.com - Nataliepoker.com - Oliverpoker.com - Oliviapoker.com - Oldstockholm.com - Paintballstockholm.com |
Hej,
.WEBSITE släpptes igår. Jag hade planer på att (även) ta dessa nedan, men ångrade mig i sista stund: - Taekwondo.website - Volleyball.website - Skateboard.website - Copenhagen.website |
En till:
- Essential.website |
Hej,
Domänen Auto.reisen finns till salu på SEDO för 350 euro. Jag tycker det är ett bra pris och hade jag inte haft så många köp på gång själv, hade jag slagit till själv: https://sedo.com/search/details.php4...rigin=homepage |
Citat:
|
.website låter dumt men väldigt många sökfraser på google innehåller ordet website så den som kan seo kanske kan utnyttja domänen för att ranka bra?
|
Citat:
Jag reggade bla Plain.website och då finns ju en betydelse med med suffixet. Hellre hade jag förstås velat ha Free.website, Simple.website, Build.website eller Your.website. |
Loopia har ju domän REA på .EU just nu (19 kr) så tagit fram några tips på lediga/droppade Svenska keyword domäner.
Unga.eu Dikt.eu Kikare.eu Logga.eu Studera.eu Favoriter.eu Mygg.eu Deckare.eu Tabell.eu Vard.eu JobbNorge.eu FakturaMall.eu Traning.eu VirusProgram.eu Litteratur.eu Tandsten.eu Slapp.eu Någon kanske hittar något intressant. |
Caorle.nu
http://sv.m.wikipedia.org/wiki/Caorle |
Hej,
Dessa är lediga: - Hus24.nu - Secondhand.link - Poker.claims |
Citat:
En pokerdomän kan man ju bara inte låta bli! :) |
Citat:
|
Citat:
|
Man är väl väluppfostrad! :D
|
Hej,
I detta nu finns dessa .CITY kvar: - Arabian.city - Sousse.city - Lapalma.city - Sainttropez.city - Corfu.city - Pasta.city - Burger.city - Dirty.city - Dive.city |
Citat:
|
Hej,
I dagarna såldes Newyork.estate för 9000 dollar. Denna är ledig i skrivande stund: - Newyorkestate.net |
Inte säker på om alla fortfarande är lediga (från en gammal lista)
cam.farm instant.cleaning vps.rocks burger.tools faq.training faq.fitness blockchain.cash/report/reviews/agency |
Samma gäller dessa:
gamers.place seo.place terrific.place |
-||-
vpspages.com cryptocurrencies.solutions america.fitness finest.house coupons.reviews |
Hej,
För en halvtimme sedan var dessa fortfarande lediga: - Room.okinawa - Enjoy.okinawa - Visiting.okinawa |
Hej,
Lediga: - Tradingworld.co.uk - Tradingworld.uk |
.com (don't ask)
Letterforverification VersatileBikeTrailers DIYRoboticsKits beaconseverywhere participatorydiscount roboticfriendship IndulgentSuperfood bikingbackpacks TofuStacking LowProfileScrewdrivers ArtHeadwear RubberFoodWraps newsletteremailsoftware |
Ishigakisurf.com
HoteldealsWeb.com xishuangbanna.eu invoice.report vps.discount ReservationshotelOnline.com highlands.eu TomorrowsUsa.com |
Hej,
En del droppar sina .NU vad det verkar. Lediga: - Whiskymeet.com - Dead.nu - Doll.nu - Hymn.nu - Mint.nu - Mink.nu - Size.nu - Beard.nu - Cutie.nu - Drunk.nu - Fifty.nu - Carter.nu - Ranked.nu - Roller.nu |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:03. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson