![]() |
Citat:
|
Vi på Miss Hosting kör .SE och .NU för 5 kr hela november ut nu sista veckorna.
|
Får nog bli missdomain billigast 5kr + 99kr för förnyelse, skickade email och frågade om jag fick beställa 10+ .se domäner vilket var helt ok, bra support även under helgen, tack!
|
Citat:
|
Citat:
Står och tuggar i några minuter innan den visar fel: Service Unavailable The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later. Laddar inte på 0,1 sekund tyvärr ;) |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Black Fridag på EgenSajt! 2kr per .nu-domän inkl. moms för alla på WN fram till nu på måndag den sista november! Priset förutsätter bankgirobetalning som kommer in senast nu på måndag den 30:e. Annars är priset 5.25 inkl moms med annat betalsätt. Max 20 domäner per kund, ange rabattkod: wnnu
|
@Danielos Jag antar att de flesta klarar av denna prishöjningen med över 150% trotts annat betalsätt :)
|
Citat:
|
Alla på wn får en gratis .nu-domän bara idag på www.egensajt.se! Ange kod: gratisnu
Annars kan man köpa fler .nu domäner för 2kr/st för alla på WN fram till idag! Max 20 domäner per kund, ange rabattkod: wnnu |
[QUOTE=Danielos;20514544]Alla på wn får en gratis .nu-domän bara idag på www.egensajt.se! Ange kod: gratisnu
Får följande meddelande: # Rabattkoden du angav har redan använts #, denna har jag dock aldrig använt utan wn2014. |
[QUOTE=Ingo;20514547]
Citat:
|
Jag ser att det gick bra för dig igår att registrera en .nu domän till slut Ingo :) Dock har vi inga billiga .nu-domäner nu i december. Om man köper en .se domän, så ger vi dock samma domän på .nu gratis.
|
Citat:
Så då vet jag vart .nu kan registreras, behöver .se domäner också 10kr per domän någonstans? :) |
Missdomain har .nu för 6.25 kr i december
|
Vi erbjuder .se domäner för 12,50 inkl. moms och motsvarande .nu domän ingår gratis. För att .nu domänen ska komma med gratis behöver vi dock lägga in ordern manuellt, mejla support snabela egensajt.se
|
Vi kör nu 2 kronor per .NU domän första året, ingen begränsningarna på hur många man får registrera, se bara till att pengarna är inne tom 31/12.
|
Citat:
|
Citat:
|
En update angående gratis .nu domän vid .se domänköp!
Om man vill ha en .se domän för 12,50 med tillhörande .nu domän gratis, så är det så att vi har dåligt stöd för detta i nuvarande system, så man måste först beställa och betala .se och höra av sig, för då lägger vi till utan kostnad till .nu domänen i efterhand. |
I fall någon undrar så har vi har avrundat vårt pris på .se domäner för 12,50 kr till 13 kr inkl. moms för enkelhetens skull och motsvarande .nu domän ingår gratis som sagt.
|
.nu erbjudanden i december:
2.5 kr hos MissDomain 9 kr hos Binero |
Hej! Vi på Webb.se kör .NU domäner för 0 SEK december ut (gäller 1-års nyreg). Max 5 st per kund.
|
Inleed har .se domäner för 5kr styck, begränsat antal.
|
Känns kanske meningslöst att berätta om vår 39 kronors .nu kampanj. :)
|
MissDomain har .se och .nu för 12.5 kr i januari.
|
Nu i januari har vi på Webb.se en kampanj på .SE domäner för 0 SEK (gäller 1-års nyreg). Max 5 st per kund.
|
|
Citat:
Verkar som kampanjen redan är avslutad, tidigare än beräknat. |
Vi på Miss Domain kör .SE & .NU domäner för 10 SEK under Februari månad.
|
Verkar som om Godaddy just nu kör .se för 5kr styck.
|
Citat:
"Tillgänglig nu! Priser från 4,99 kr/år när du registrerar för 1 år eller längre. Pris första året 4,99 kr Därefter 236,99 kr per år" betyder 121 kr/år :( under 2 år sedan 237 kr/år :( :( |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
1 år eller längre betyder att det räcker med 1 år. |
Ops, jag kan inte läsa ;)
Du har så rätt så! |
Godaddy - Vid registrering anger jag privatperson och antar att registrerar:id är personnummer? Man måste dock fylla i ett momsregistreringsnummer men jag är ju privatperson så vad ska stå där? Går inte att lämna tom.
|
Lägg till SE i början och 01 i slutet av ditt personnumer(utan -). De kommer nog inte att kontrollera detta så noga om det stämmer.
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:04. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson