![]() |
Deeds..
Alla varor/produkter som finns ute till salu är väl till för alla som är intresserade eller har jag missat något? Citat:
Kanon och grattis! Fortsätt så..Hoppas att du får nytta länge av ditt lilla paket. Citat:
har gjort fast vi inte tycker lika om alla saker men du har kanske inte kommit dit än.. Citat:
Citat:
Som alla kanske märker så är jag ingen som går i alla andras fotspår.. Kanske beror det på att jag är en oerhörd tävlingsmänniska met stor vilja som gör allt för att nå mina mål vilket jag har gjort hittils. Ibland trampar man folk på tårna när man inte gör som alla andra eller tycker som alla andra men det är upp till var och en att gå sin egen väg och tycka vad man vill bara man gör det på ett moget och korrekt sätt.. Om ni tycker att jag har sysslat med oetiska och omoraliska affärsmetoder så är det helt ok och jag respekterar det. / Tomas |
Citat:
Bara för att jag uttrycker vad jag tycker om avskum som du betyder inte det att jag är ett barn. Den som skall växa upp är du. med de barnsliga metoder att tjäna pengar och kunder du inte förtjänar till din så kallade affärsrörelse. Citat:
|
Citat:
Citat:
Jag kan väl inte sno något som ligger ute till salu?, då är den väl uppe till försäljning för alla som är intresserade.. Citat:
folk för avskum när jag varken vet vad det handlar om eller vad jag pratar om..Och eftersom du inte har en aning om min affärsrörelse så är det här ännu ett bevis på att du behöver mogna till så att du iframtiden kan sköta en diskussion på ett vuxet vis oavsett ålder.. edit: Citat:
Mvh / Tomas |
Det räcker med vad du skrivit för att kalla dig för avskum....sen skiter jag i om din rörelse är ett rörmokeri eller ett flybolag. Jag har ingen anledning att kalla dig något annat när jag och säkert majoriteten här inne tycker att du handlat fel. Tycker att det är dags för regeringen att ta tag i detta snart. De som handlar i ondo skall förses med näringsförbud.
Det är inte dina kunder...du snor dom. Skulle jag hjälpa dig om du trilla i älven och på G att drukna?.. Skulle inte tro det. "Som man vill bli behandlad behandlar man andra" Edit: Borde vara ban från WN åxå när man har onda avsikter med det man gör, samt skadar en redan befintlig rörelse med anställda. Hur kan man uppmuntra sådant ? Det kan va min mor som blir drabbad för att lilla Tomas leker gud. |
Nu tycker jag att vi börjar bli lite otrevliga. Försök hålla det på en lite mer civilicerad nivå.
Jag hade helt klart blivit förbannad om någon hade köpt mitt domännamn, men man får ju trots allt påminnelser, och frågan är om jag inte hade handlat likadant. Faktum är att en konkurrents domännamn just nu är ledigt. De har visserligen lagt ner verksamheten så jag har inte riktigt samma problem, men jag funderar ändå på att köpa det. |
sry....blir bara väldigt arg... Inte bra så här på morgonkvisten :P
|
Citat:
Det gör bara omogna personer som du som inte klarar av att stå upp för dina åsikter på ett vuxet sätt.. Citat:
att majoriteten tycker si eller så.. Jag respekterar att du tycker annorlunda och det är helt ok men håll diskussionen på en vuxen nivå.. Du behöver inte kalla andra avskumm eller en jävla skit för att föra fram vad du tycker.. pröva får du se. Citat:
Citat:
"expired" ute på marknaden och till salu menar du? mvh / Tomas |
ok ok....Inga mer namn..
I och med att jag driver ett företag själv och skulle gå i avgrunden om någon gjorde detta mot mig så blir man upprörd. -Ja.... jag tycker att de som handlar i ondo skall förses med näringsförbud så att vi andra "hederliga", "ärliga" kan tjäna pengar på rätt sätt. Ett exempel på vad jag menar med att sno kunder är att: Om någon slog in adressen till ByggMAX för de vill ha byggnadsmaterial så kommer de till Bosses snickeri i Oavla (Oavla uttalas värmlänskt) så har de ju kommit fel. De vill inte till Bosses snickeri. De ville till ByggMAX. Även om "alla" andra köper en massa domäner, blir det rätt då ? Som sagt. Är det värt att kanske sänka ett helt företag för att de gjort ett misstag? ( det kan ju faktiskt hända) Om de har annonserat för flera hundra tusen så kan de inte medvetet ha skitit i att förlänga domänerna...det säger sig självt. |
Tomas!
Posta inte fler inlägg på wn-forumet nu. Lägg ner detta nu. Nu lämnar du tillbaka domänerna. Var du står i frågan har framgått med önskvärd tydlighet. |
Citat:
mycket kortfattat men dock så bra |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 00:35. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson