![]() |
Jag tycker härmed att vi skippar färjeförslaget.
Thomas |
Om intresse finns så kanske vi på Port80 kan hålla med lokal och bjuda på lunch/fika. Vi har ett stort rum där det ryms ca 30-40 personer om man tränger ihop sig lite.
Om någon är datahallsfluktare så kan vi självklart ta en liten tur i lokalerna. :D Vi finns i Hammarby hamnen i södra Stockholm och det är 10-15 minuters resa med tbanan in till centralen. Det finns ett par hotell i lite olika prisklasser i närheten. |
Citat:
Jag skitar på att mötet blir Lördagen den 4 februari 2005, så boka in detta redan nu. Måste bara kolla av så det inte krockar med något annat, vi vill ju ha dom bästa (läs intressantaste) föreläsrna. |
Varför på en helgdag?
Är det inte bättre att köra det på en vardag? |
Citat:
att pysa till Stockholm, en helg skulle passa mig mycket bättre... -Martin |
är väl så för dom flesta.. jag har dessutom träningar (jag är instruktör) som jag helst inte vill missa.. helger passar nog bäst för dom flesta här inne
|
Citat:
|
Citat:
Misstänker också att det skulle vara enklare att få tag på bra föreläsare då. Förmodligen skulle det dock bli mycket mer folk om det var förlagt till en helg. Btw, så får ni dock klara er utan mig om det blir den 4 februari, landar efter en skön semester först den 5:e, har full förståelse för att datumet inte kan passa alla och för min del blir det då förhoppningsvis fler träffar. // Mats |
Datumet passar inte mig heller, ska flytta, om det kunde vara lite längre fram så skulle det funka bättre för mig.... men jag säger som Mats, det blir nog en gång till.... kanske i götet ;)
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 22:22. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson