![]() |
Citat:
Dock ser jag sekulariseringen som en av de bästa tendenserna som har hänt västvärlden |
Citat:
Om alla hade tänkt som mig hade världen aldrig behövt vare sig revolutioner eller demonstrationer... Citat:
|
Citat:
Det hela anser jag kan kokas ner till: Vilket problem vill vi EGENTLIGEN lösa? Att Bert har jobbat hårt betvivlar jag inte en sekund, men vad bevisar det? Hitler jobbade antagligen också jävligt hårt. |
Citat:
|
Citat:
Utöver det, lyssnar jag på musik som inte går att köpa varpå jag tankar den. Sen skiter jag i om det är olagligt, finns det inte att köpa har man ju bara ett val. Film tittar jag knappt på, någon enstaka gång och då tankar jag ju iofs ner dem, men det är mest pga att jag inte har råd. Den dagen jag har ett jobb börjar jag betala. Vad gäller spel så suger dem spel som kommit ut senaste typ 3 åren. Jag spelar typ 5 spel. Diablo 2 (Piratkopia), Dungeon Keeper (Piratkopia), BF1942 (Köpt), Empire Earth 1+2 (Bägge köpta). Har väl tankat ner kanske 15-20 spel senaste åren och testat bara för att se att även om jag skulle haft råd så hade jag inte slösat mina pengar på den skiten. Det är skönt att thepiratebay, isohunt och andra trackers finns så man kan få en preview på något man funderar på att köpa. |
Citat:
|
Du inser inte att jag inte ens har en hundralapp, jag har problem ibland att få tag på pengar till mat. Och jo, ibland kommer det ut något nytt spel som jag tankar ner och testar en vecka, och inte är nöjd med, alltså köper jag det inte. Hade inte gjort om jag haft pengar heller. Har hittils inte hittat något annat spel än dem 5 jag nämde som jag gillar.
Du borde inte yttra dej om du inte har koll på någon annans ekonomi. Jag har mitt studiebidrag, och min barnpension att leva på. Minus hyra, el, försäkringar och bredband och mat så blir det 0, ibland minus. |
Är det inte lite fånigt att gå på advokatbyrån? Det är advokatens jobb att företräda sin klient in i det sista. Och en bra advokat bryr sig inte om vem det är eller vad som verkligen gjorts; en bra advokat försvarar sin klient oavsett vilket.
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:36. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson