![]() |
Citat:
Du fortsätter nu att bete dig på precis samma sätt och kritiserar någon för att han / hon inte skriver korrekt svenska. Sådant lockar inte direkt någon till att bli kund. Är du vänlig och välkomnande så får du fler kunder, så enkelt är det. Det finns kurser om du känner att du inte klarar det själv. |
Citat:
Citat:
|
Citat:
|
Absolut, kör hårt.
När ni har hittat några riktiga brister med mitt webbhotell så kan ni höra av er till min e-post eller forum.swebhost.se. Den här diskussionen leder ingen vart. Ha det. |
Citat:
|
Förutom ägarens arroganta otrevliga sätt har jag inte sagt att det har några brister.
Har inte ens brytt mig om att kolla pga av det sätt du har visat upp här. |
precis som rille77 sa i sin tråd så var jag en framtid kund, jag var till och med så pass nära att beställa men valde att skriva här inne och fråga folk vad dom tycker om er och vad om ni var bar inget annat.
Att jag valde inte er är faktiskt mest av din attityd här inne samt bland annat hos ditt eget. Du tar inte till ens råd av erfarna folk? - sedan om du inte följer deras råd behöver du inte men man behöver inte kasta skit på deras kommentarer. varför svarar du inte på xamba's fråga angående "Ersättning utgår alltså först efter avbrott som är minst 18 dagar"? Som sagt som väljer jag inte denna killes företag, vet andra om något annat som är bättre, och då inte loopia eller binero så kan ni alltid pma mig eller ta det på msn. |
Hmm Swebhost sa själv att man skulle återkomma när vi hittade fel....
En nertid på 8 minuter är väl ganska kraftigt idag? Enligt min pingdom rapport allafall... http://www.pingdom.com/reports/bsbut...th=5&year=2009 Men enligt din egen uppgift (hosttracker) så har den inte varit nere alls idag http://host-tracker.com/website-upti.../1834385/lvuc/ Kan antagligen bero på att den kollar var 30de minut? |
Suck... 8 minuter när då? 8 minuter kan vara ingenting beroende på när och varför osv. Jag försvarar inte swebhost men jag tycker att man ska se saker i sin helhet och inte bara läsa rubrikerna om jag får göra den liknelsen.
Dessutom, med tanke på swebhosts attityd så känns ev. fortsättning på denna tråd som meningslös. Den har dessutom fyllt sitt syfte. |
Det är ju bara att gratulera, vissa är riktigt bra på att marknadsföra sina företag.
Vid googling på "swebhost" så kommer denna tråd som första träff efter den egna sidan. Jag skulle inte anlita ett för mig okänt hostingföretag utan att minst göra en liten sökning. Jag skulle inte heller anlita ett företag som bemöter presumtiva kunder likt uppvisningen i denna tråd. Stort grattis till Swebhost! /betalar fyrsiffriga belopp varje månad för hosting till ett företag som är bra på kundvård. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 13:24. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson