![]() |
Citat:
Så jag har ängnat många timmar åt att gå igenom mina namn och har hittat 2 av dem hos andra än vad jag initierade någon vecka innan bytet. |
Fast det finns ju inget sätt att se orgnumret längre väl?
|
Citat:
|
Citat:
Eller du kanske menar att det inte finns något organisationsnummer när du slår upp innehavarkontakten på www.iis.se? Det beror nog på att II-stiftelsen i resultatet av en kontaktsökning stavat fel på organisationsnummer och istället stavar det organistionsnummer. :-) |
Jo det är en brist hos dem, men vad ska man göra? Loopia har ju inte uppdaterat sin webbhotellskontrollpanel sedan 2003 så jag tvivlar på att de gör det nu :)
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Binero visar expiry-dates i alla fall men det lutar åt .SE direkt vilket är sorgligt som tusan.
Speciellt eftersom det skulle kosta mig 15 papp per år och en jävla massa jobb. Förstår inte varför man inte kan komma åt en masterlista med sina orgnummer hos IIS utan att behöva maila, stämpla dokument och få intyg av ryska ambassaden för att få se listan :) Dock är det skönt att herr Forsman är inblandad nu. Då vet man att det åtminstone är en vettig person på plats. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:28. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson