WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Webbhotell (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Vart är "mervinst"? (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=30411)

Björklund 2008-07-14 17:48

Citat:

Originally posted by Novocain@Jul 14 2008, 14:38
jag har skickat ett 10 sidor långt sms och førklarat sitsen, dær jag valde orden vældigt noggrant och førsøkte øvertyga henne om att vi absolut bara ville veta hurvida han mådde bra.

Men det fick nu ju veta? Låt stackarn vara...

FredrikNas 2008-07-14 18:44

Men herregud Jonas du vet väl inte ens vad jag har skrivit? var det där nödvändigt? jag menade att jag skrev ett sms för att lugna henne eftersom hon tog illa vid sig av samtalet, då det absolut inte var vårat syfte!

digi 2008-07-14 18:52

Herregud vilken röra det har blivit här :)
Hoppas ni hittar honom, lycka till Novocain!

Björklund 2008-07-14 19:53

Citat:

Originally posted by Novocain@Jul 14 2008, 18:44
Men herregud Jonas du vet väl inte ens vad jag har skrivit? var det där nödvändigt? jag menade att jag skrev ett sms för att lugna henne eftersom hon tog illa vid sig av samtalet, då det absolut inte var vårat syfte!
Jag vet bara det du/ni skrivit här. Folk kallar dem för white trash m.m. Känns lite som en häxjakt...
Om ni har ringt/sms:at så tror jag han fattat att ni letar efter han.

Hoppas han hör av sig till er när han får tid över. :)

FredrikNas 2008-07-14 20:00

Jonas, ja men som du märkte så var det ju knappast jag som skrev det( skribenten till det inlägget har också kontaktat admin och bett om att få det borttaget), jag tror inte ens han vet att folk försöker nå han, telefonerna går inte att nå/respektive är avslagen.

Men visst, det kan nog ses lite överväldigande utifrån, samtidigt som jag tycker det är fint att folk engagerar sig via PM och erbjuder sig att hjälpa till. Själv tycker jag han är en oerhört trevlig person, s.om tom hjälpte mig få det jobb jag har idag, (han gick i god för mig som referens på mitt cv) så jag önskar verkligen att se att han är okej, eftersom jag hade hoppats på att få tacka han för det.

Björklund 2008-07-14 20:06

Sorry om du tog illa upp. Hoppas ni hittar han.

FredrikNas 2008-07-14 20:11

Jag tar inte illa upp så lätt, ville bara understryka att jag tror alla vill han väl.

FredrikNas 2008-07-14 20:14

Men jag menar vi har ju ändå fått veta att han sannolikt inte har trillat av pinnen, vill han sedan inte ta kontakt så är det ju upp till han, det är ju isf ett aktivt val från hans sida, och någonting man bör respektera.

Så jag kommer att dämpa mitt intresse i den här tråden och hoppas att jag hör ifrån han igen.

Med vänliga hälsningar - Fredrik Näs

Edit: sorry, borde ha editerat mitt föregående inlägg.

digi 2008-07-14 20:20

OT: Jag får ingen cred för ditt jobb, är det tacken det? ;)

FredrikNas 2008-07-15 09:33

OT:

digitalunit, har du inte sovit nu inatt igen? vad menar du?

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 13:58.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson