WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Nyheter (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=3)
-   -   Firefox 3 och Opera 9.5 färdiga (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=29967)

mersault 2008-06-18 08:45

Max>> Men så har det ju alltid varit, bara att man fått välja Verktyg->Sparade lösenord innan. Är det inte så att om du väljer ett huvudlösenord så går det inte att se dessa sparade lösenord?

Max 2008-06-18 08:47

Citat:

Originally posted by mersault@Jun 18 2008, 08:45
Max>> Men så har det ju alltid varit, bara att man fått välja Verktyg->Sparade lösenord innan. Är det inte så att om du väljer ett huvudlösenord så går det inte att se dessa sparade lösenord?

Är det så, det hade jag ingen aning om. Vilket bara visar hur farligt det är. Nackdelarna överväger ju big time, hur tänker dom när dom lägger in en sådan funktion.
Fungerar det på samma sätt i IE?

LRantalainen 2008-06-18 09:05

oh, me like!
Vilken förändring från 2:an, flyter på bra mycket bättre nu än innan!

Även jag visste inte om detta ang lösenorden, kommer i fortsättningsvis inte spara lösenorden :o

klein 2008-06-18 09:12

Firefox 3 flyger fram på vista burken..

Dock verka inte "apt get install firefox3" fungera på debian än.

xarph 2008-06-18 09:37

FF3 renderar webbsidorna mycket fortare :)

Da Bear 2008-06-18 09:52

Citat:

Ursprungligen postat av Max
Citat:

Ursprungligen postat av mersault

Är det så, det hade jag ingen aning om. Vilket bara visar hur farligt det är. Nackdelarna överväger ju big time, hur tänker dom när dom lägger in en sådan funktion.
Fungerar det på samma sätt i IE?

Du får ge tusan i att låna ut din dator till klåfingriga kompisar då! Det är lika stor risk att de öppnar "hemliga" dokument på din dator som att de kommer åt dina firefox lösenord. Löjligt.

Själv har jag ett separat konto på datorn som gäster och kompisar får använda, och där kommer de varken åt mina dokument eller mina lösenord sparade i firefox.

Thomas 2008-06-18 11:14

Lär ju inte bli nåt världsrekord om sidan timeoutar när man skall ladda ner.

Timofey 2008-06-18 11:32

Citat:

Ursprungligen postat av Thomas
Lär ju inte bli nåt världsrekord om sidan timeoutar när man skall ladda ner.

Det blir ett världsrekord hur som helst, för det här är det förska försöket och inga liknande rekord vad gäller nerladdningar av programvara under 24 timmar finns sedan tidigare.

<!--QuoteBegin--Download Day FAQ[/i]
Do we have to reach a specific number of downloads in order to set the record?
This is the first record attempt of its kind so there is no set number. We'd really like to outdo the number of Firefox 2 downloads on its launch day, which was 1.6 million. Let's shoot for 5 million--the sky is the limit!
[/quote]

HenrikAI 2008-06-18 11:34

Bah, Firebug fungerar ju inte för FF3 ännu. Hur ska man kunna jobba då? :(
Men att det går fortare än innan märks helt klart.

Opera 9.5 känns också bra.

Timofey 2008-06-18 12:04

Knappa in about:robots i FF3 :)

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 04:40.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson