WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Webbhotell (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Binero problem? (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=27405)

KarlRoos 2008-02-26 20:42

Citat:

Ursprungligen postat av JonathanS
Citat:

Ursprungligen postat av Spindel
Hur säger man upp sin prenumeration på nyhetsbrev?

I vårt kundcenter, under Nyhetsbrev. Man kan även kontakta vår support om detta. Här framöver ska det givetvis vara möjligt att avregistrera sig genom nyhetsbrevet likaså.

Jonathan, det skulle vara interessant att få veta vad det är som har hänt :)
De flesta har fått 7-10 nyhetsbrev och någon fick över 3000!

MrMike 2008-02-26 21:42

Citat:

Originally posted by KarlRoos@Feb 26 2008, 21:42

Jonathan, det skulle vara interessant att få veta vad det är som har hänt
De flesta har fått 7-10 nyhetsbrev och någon fick över 3000

En vild gissning är att det hade något med de nya inställningarna ang hur många mail/timme man kan skicka.. ..3000+ var nog inte seriöst menat.

BarateaU 2008-02-26 22:47

Aaah funderade varför jag fick 14 stycken :P

htiawe 2008-02-27 00:28

Kanske ett mail per domän man har hostad?

pokerstjärna 2008-02-27 00:32

Citat:

Originally posted by htiawe@Feb 27 2008, 01:28
Då skulle det kännas väldigt onödigt om man då har domänerna på samma konto?

jonny 2008-02-27 08:28

Citat:

Ursprungligen postat av pokerstjärna
Citat:

Ursprungligen postat av htiawe

Då skulle det kännas väldigt onödigt om man då har domänerna på samma konto?

select DISTINCT kanske vore något :)

JonathanS 2008-02-27 12:58

Citat:

Ursprungligen postat av KarlRoos
Jonathan, det skulle vara interessant att få veta vad det är som har hänt
De flesta har fått 7-10 nyhetsbrev och någon fick över 3000

Ja, de har vi förklarat i vår blogg: http://www.binero.se/blogg/

Att någon fick över 3 000 nyhetsbrev stämmer givetvis inte. Tro inte på allt du läser på Internet ;)

Citat:

Ursprungligen postat av thezaugg
Det går inte att betala online så jag gick till loopia i stället. Skulle köpt för 2000 som nu går till loopa
Jag har bara haft problem med binero men har gett dem chans efter chans. Deras mail support är verkligen usel har ibland fått vänta upp till en vecka.

Markus, du har haft 36 st ärenden hos oss och vad jag kan se så har du i praktiskt taget alla fall (jag har givetvis inte kontrollerat varje ärende) fått svar inom 24 timmar (och snabbare än så). Det verkar dock som att du har en e-postadress hos Yahoo och dessa kan inte alltid visa upp svaren från vårt supportsystem (Kayako) ordentligt. Du kan istället logga in i vårt supportsystem för att se våra svar.

Har även försökt ringa dig, dock utan svar. Fick tag i din bror och lämnade ett meddelande till honom likaså. Du får mer än gärna slå oss en signal om detta, vi finns på 020-24 08 00 (0771-24 08 00 om man ringer från mobil).

När det gäller länken för onlinebetalningar (som skickas ut via e-post) så har vi noterat att det är problem med den i vissa webbläsare (t ex Firefox). Felsökning pågår givetvis där. Man kan även hitta denna länk (som fungerar för alla) i vårt kundcenter, under "Mina fakturor".

jgabor 2008-02-27 14:04

Citat:

Tro inte på allt du läser på Internet ;)

VA?! Pratar du strunt om Herr Interwebz? Interweben är världens mest pålitliga källa för fakta och information! ;)

Citat:

Det verkar dock som att du har en e-postadress hos Yahoo och dessa kan inte alltid visa upp svaren från vårt supportsystem (Kayako) ordentligt. Du kan istället logga in i vårt supportsystem för att se våra svar.

Detta kan jag intyga. Vi använder också Kayako här, och har stött på trubbel med kunder som inte fått svar. I de allra flesta fallen har de haft en e-post adress från Yahoo, och i vissa fall Hotmail.

Adestro 2008-02-27 15:27

Nu krånglar mysql13.kontrollpanelen.se. Och jag kan inte heller skicka mail via bineros smtp server(fel 451)? Blir lack...

htiawe 2008-02-27 15:56

TRETTIOSEX ÄRENDEN!?
Jisses, då var det nog lika bra att han bytte leverantör, 2000:- täcker nog inte för det.

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:03.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson