JonathanS |
2008-02-27 12:58 |
Citat:
Ursprungligen postat av KarlRoos
Jonathan, det skulle vara interessant att få veta vad det är som har hänt
De flesta har fått 7-10 nyhetsbrev och någon fick över 3000
|
Ja, de har vi förklarat i vår blogg: http://www.binero.se/blogg/
Att någon fick över 3 000 nyhetsbrev stämmer givetvis inte. Tro inte på allt du läser på Internet ;)
Citat:
Ursprungligen postat av thezaugg
Det går inte att betala online så jag gick till loopia i stället. Skulle köpt för 2000 som nu går till loopa
Jag har bara haft problem med binero men har gett dem chans efter chans. Deras mail support är verkligen usel har ibland fått vänta upp till en vecka.
|
Markus, du har haft 36 st ärenden hos oss och vad jag kan se så har du i praktiskt taget alla fall (jag har givetvis inte kontrollerat varje ärende) fått svar inom 24 timmar (och snabbare än så). Det verkar dock som att du har en e-postadress hos Yahoo och dessa kan inte alltid visa upp svaren från vårt supportsystem (Kayako) ordentligt. Du kan istället logga in i vårt supportsystem för att se våra svar.
Har även försökt ringa dig, dock utan svar. Fick tag i din bror och lämnade ett meddelande till honom likaså. Du får mer än gärna slå oss en signal om detta, vi finns på 020-24 08 00 (0771-24 08 00 om man ringer från mobil).
När det gäller länken för onlinebetalningar (som skickas ut via e-post) så har vi noterat att det är problem med den i vissa webbläsare (t ex Firefox). Felsökning pågår givetvis där. Man kan även hitta denna länk (som fungerar för alla) i vårt kundcenter, under "Mina fakturor".
|