![]() |
Rätt rolig tråd endå tycker jag :)
Sålde förresten mitt xbox för 2000kr till min kusin i veckan med 10 spel, dumt? ja! |
Pokerstjärna:
Fick min PS3 för 2000 kr inkl. Call of duty 4 =) Hade länge gått och grubblat på en ny konsol så det va inge snack om saken för det priset! |
Citat:
Grattis! ;) |
Citat:
|
Citat:
Tack för länk tips förestten, många intressanta prylar där. |
Det här är prylar som jag har liggande.
Atari 2600 "Orignalversionen" från 1977 med en del spel såsom ET osv.. Texas instrument Ti99/4a CMB8032 från 1980 Sparc 5 från slutet på 90 talet ( Kör FreeBSD på den ) Mac SE/30 Har en sån där svart XBOX som var chipad, men den gav jag bort. För spelen var så tråkiga på Xboxen. Datorer som jag saknar : Atari 520STF Amiga 1200 C64 Sedan en hög med datorer av modernare datum . Telefoner Sony Ericsson Z1010 Sony Ericsson W810 N95 Ericsson GH178 Hotline Ericsson Fälttelefon M/38 ( Även kallad för Fältapa ) , tänkte bygga om den till en Skype telefon vid tillfälle. Men tydligen så måste man stänga av veven på den här telefonen, man skall tydligen kunna bränna AXE växlar med fältapan och vev.. |
:-) fick precis in en samsung SGH-D880 (mobilfån)
Verkar faktiskt vara en rolig lur, nu slipper man ha med sig 2 st telefoner då denna har 2 st simkort i standby läge. Vi har en jour telefon som går runt i driftgänget . Den blir nog uppskattad. |
Vågar knappt bidra till denna tråd, för att få geek-stämpel som iofs är befogad
En ständigt modifierad uppsättning datorer (fler än vad jag behöver) Lite olika konsoller av olika generationer, bla xbox, xbox360, WII CD/DVD duplikator (För backuper såklart!!) Ett par olika Hårdvaru-Mediacenter Acer P1265 Projektor - Extrem upplevelse att spela bla DAoC på!! Som fd importör av datarelaterad kringutrustning så ligger en hel del annat runt mig och skräpar som jag önskar att jag hade mer tid för, som 3D-glasögon för PC och TV, sk 3d-shutters. Har lite olika: wired, wireless och speciell TV-uppsättning "Vanliga" HDM-glasögon - dvs egna LCD-skärmar 1 centimeter framför ögonen - ger upplevelse av "egen 60´+ tums TV" (överskattad) Force-feedback hörlurar (Ljud + vibrationer) Track-IR - styr det du ser på skärmen med huvudrörelser (oslagbart i bla onlinespel och simulatorer, men lite jobbig att kalibrera innan allt rockar) Gyroskopisk handkontroll för PC (med force feedback) Headset med tillhörande röststyrningsmjukvara - Jag lovar...det finns mycket fler användningsområden än simulatorspel för det här!! Belkin Nostromo n52 (flera) - ovärderligt redskap för att skapa enklare (och avancerade) makron utan att kladda i programkod Tangentbord Logitech G15 - Ger möjlighet till 54 egendefinierade makron, liten LCD-skärm med klocka, CPU, musik, volym mm mm "Inspelningsdosor" - Med knapptryckning spelas telesamtal till HDD via USB (kan även röststyras, eller aktiveras med trigger-ord) Diverse olika "självlysande tangentbord", möss och gamepads mm som aldrig nått Sveriges distributörer. Optimus 3-tangent (artlebedev) - En sån där "måste ha sak" Önskelista: Jag mest sugen på en speciell mobilliknande tingest (alternativ till Android och iphone) som jag hoppas ska börja skeppas snart.. Och så geekig som jag är funderar jag på 3D-headmounted glasses som nu finns att tillgå för runt 2500 (Mot Sony Glasstron som för ett par år sen sprang iväg på ca 45 000) Hit me! |
Mina favoritprylar är nog:
Telefonen, sony ericsson W810i Min laptop, Packard Bell, EasyNote samt wii consolen :) Annars är det nog inte mycket mer... Vad jag kan komma på iaf :) |
Här kommer min lista:
iRobot Roomba 560 - robotdammsugare Kiss DB-558 - DVD spelare med hårddisk och nätverksanslutning (möjliggör sjukt bra features!) Bubba - nätverkshårdisk med linux HTC p3600 - min älskade mobiltelefon med inbyggd GPS |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 13:31. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson