![]() |
Har börjat följa Heroes nu, såg 15 avsnitt på 2 dagar... jag är kär :)
|
"Rome" är ju by far, som man säger på utrikiska, den bästa tv-serien som gjorts. Åsikten kan komma ur att jag tycker det är lite smått intressant med historia, och att seriens tolkning av den samma är riktigt trevlig.
I övrigt så finner jag njutning i, från toppen av huvudet listat; "Prison Break", "My name is Earl" samt "Hundra Höjdare". "Prison Break" må ha spårat ur relativt fullständigt på senare avsnitt - men nog tusan vill jag se hur historien slutar. |
Några har sagt Band of Brothers och jag säger detsamma, bra serie om än lite kort. Sedan så ligger Sopranos mig varmt om hjärtat och just nu är det Prison Break som gäller. Det får inte bli för mycket serietittande heller, det tar dyrbar tid från annat viktigt. :)
|
mm, band of brothers får man inte glömma, den var makalöst bra.
Men rome alltså.. Jag gillade den inte alls. Jag såg två, tre avsnitt sedan la jag ner av ren tristess. Kul att vi alla är så olika. :) |
Ingen som tittar på Entourage? Riktigt härlig atmosfär i den tycker jag.
Som andra sagt är Band of brothers riktigt bra och välgjord. Varje avsnitt är som en film. |
Mina favoriter är helt klart Band of brothers och Sopranos!
|
Citat:
Andra högt rankade är Heroes, Scrubs, House, Simpsons, My Name is Earl, The O.C, Prison Break och Lost. Inget obskyrt här inte. |
Eftersom jag normalt inte brukar kolla på serier (förutom när min tjej sitter och kollar) så har jag fastnat för dom hon tycker är bra. (kanske lite utav "tjejserier" ?)
*The O.C. Grym serie. Säsong ett är grymt bra, 2an är hyffsad, 3an spårar ur och 4 blir kanonbra. Tragiskt att dom lägger ner den serien. *One tree hill. (ungefär som o.c), inte lika vass som the o.c. men jag gillar den. *Greys anatomi (stava?). Börjat fastna i den allt mer och mer. Kanonserie det med. *2 ½ men. Också klockren serie. :) *Simpsons! det finns ingen som får mig att skratta mer än homer. Sen är ju lost och prison break bra också.. :) |
Citat:
dvs. Quality Unlimited AB. OM du läser längst ner på sidan "allt om tv" och längst ner på wn... men det har du kanske läst i tidigare inlägg. Appro på inlägget "Reklam som reklam" så var det inte ämmat som reklam till allt om tv, utom en hänvisning, jag ansåg bara att denna tråd hör hemma någon annan stans än här på WN..... Snart så ska väl "vissa" skapa trådar om hur långa drakar ni har eller hur många fastrar ni har... så fatta min poäng med att jag fattade beslut om att hänvisa till ett forum där en sådan här tråd är hög aktuell.. Men om vi ska snacka reklam så är både Webmaster Network och Allt om tv grymt bra sajter..... Straffa mig om ni vill men så är det. [Edit] Ja ja får väl skriva favorit serien då efter som tråden handlar om detta: Prison Break får jag väl skriva då, för det är det enda serien jag följer..... Det var allt jag ville säga om tidigare skribenters svar till mig i tidigare inlägg. :blink: |
The Simpsons!
Family Guy South Park <3 |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 08:13. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson