![]() |
Citat:
Citat:
|
Citat:
//Björn |
Citat:
|
Citat:
If your site receives more than 20 million page views a month, you may be eligible for premium service, which includes: * Customized revenue terms * Flexible ad formats * More robust filtering * Assistance with site optimization * Technical support from a sales engineer * Business support from a dedicated account manager * Monetization of search results //Björn |
b_andersson, eftersom jag då borde ha uppfyllt de villkor som Google ställer för att bli en "premium publisher" sedan ett år tillbaka, så undrar jag om Google automatiskt kontaktar en eller om man måste ansöka? Samt känner du till någon som är "premium publisher"?
|
Citat:
För om du är antingen big spender av egen kraft eller många bäckar små via slutkunder så skulle jag kunna be den kontaktpersonen jag träffade i Dublin höra av sig till dig, dock så är han huvudansvarig för att hitta partners som vill lägga upp Adsense på sina sighter men han lär ju känna alla de övriga med. Jag har informerat honom om detta forumet men då han är Amerikan så förstår ni att han tycker nog att det skall vara någon annan som kan Svenska som skall hålla i det i så fall. Mvh |
Finnmera, jag har inga kunder utan jag har användare och erbjuder gratis forum som är reklamfinansierade och jag jobbar inte för någon kunds räkning.
|
Citat:
//Björn |
Citat:
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 08:04. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson