![]() |
Att köra genom bolagsbolaget behöver inte innebära att det är oseriöst. Kanske han hellre lägger 15% av omsättningen på att ha någon som sköter allt åt honom än att hyra in någon som hjälper till med det som behövs.
Kan inte hitta någonstans att han lagar mat, utan hittar bara länkar till andra som lagar mat. Kanske får han in provision på det - vad vet jag och inte hör det till diskussionen heller... Hans verksamhetsområden hittade jag här: sinnenasteater.com/om_mig.htm men det kan vara så att jag inte hittat det andra hittat på denna något röriga sida. Avslutningsvis och för att försöka återgå till topic... Med tanke på de 10 sek som diskuterats tidigare och de svar som getts för att utöka den tiden så måste även jag konstatera att en ny layout och bättre navigering förmodligen skulle öka den tiden. För att ytterligare utöka tiden dina besökare stannar skulle jag rekommendera att försöka skriva mer säljande och ge lite åt gången för att få besökarna att vilja utforska sidan ytterligare genom att klicka sig vidare. En start skulle kunna vara någon av böckerna från Redaktionen.se. Vissa skyr dem som pesten, men de kan nog vara en bra start. Jag för min del läser dem gärna. |
som egenföretagare är 15% av omsättningen väldigt mycket... bokföring för en enskild firma är ju lika enkelt som en vanlig deklaration... Jag drar alltid öronen åt mig om någon använder sig av bolagsbolaget eller liknande tjänster... För en privatperson som gör något enstaka frilansjobb då och då kan jag förstå men inte för en person som får in 150 nya kunder i månaden som sinnenas teater säger sig få...
|
alltså, jag förstår inte ens varför han argumenterar emot?
en hemsida är ett företags ansikte ut mot nätet och varför vill man skita i hur det ser ut? det är väl typ det viktigaste man har i vårat IT-samhälle! alltså om så många olika individer tycker samma sak, och påpekar vilka fel sidan har.. hur kan man sitta själv och argumentera emot det? det är knappast så att vi på WN sitter och konspirerar mot "nykomlingar" och andra som frågar saker här.. vi har våra egna dispyter om vem som har rätt och fel, men det hjälper ingenting att komma hit och klaga över svaren man får bara för man tycker det var "elakt". har inte typ lunarstorm en forum sektion för data och webbdesign? dem kanske är snällare där! kjam! |
Citat:
haha klockrent.. |
Hämtat från /webbdesign.htm
"Webbdesign Är du intresserad av en säljande och kommunikativ hemsida? Ställer du krav på användarvänlighet? Vill du att hemsidan ska hamna högt upp på sökmotorerna? Är du intresserad av att göra något åt den gamla hemsidan? "En bra webbdesign är värd pengarna" Idag kan vem som helst göra en hemsida. Internet svämmar över av erbjudanden om hemsidor från 0: - upp till några tusenlappar. Jag kan lova dig att många av dessa sidor, kan du inte ens använda till att ge bort saker på och ännu mindre sälja något. En bra webbdesign är värd pengarna." Det är nästan kriminellt att ta 7900 + moms för en startsida och 10 undersidor i ditt fall. Kan inte låta bli att hugga som en gammal gädda...Men jag tycker du får skylla dig själv när det är du som hugger mest här. |
Vilken sjukt dryg människa!
Måste vara ett skämt! /Thomas THL |
Vilken idiot.
WN är en grymt bra resurs om man bara kan uppföra sig lite. Varför ens komma hit och be om hjälp när man inte kan ta tips som annat än klagomål. Faktum är att sidan är något av det fulaste jag har sett, och jag skulle aldrig anlita ett företag som visade upp en sådan fasad på nätet. Det känns högst oseriös, tänk om företagsfesten går i samma tema som hemsidan! |
vart ifrån landet kommer denna lirare egentligen? småland eller?
|
visst.. "min" hemsida är www.vphb.se/plainnogu - enda projekt jag har just nu.. en sida för mina raidpolare i World of Warcraft (japp.. jag spelar)
Visade sig innehålla 7st fel.. varav 5 är att jag saknar alt attribut.. så jo tack, jag vet vad jag pratar om när det gäller HTML, CSS etc.. |
Eftersom tråden ändå redan är totalt förstörd så vill jag bara tacka trådskaparen och alla välmenande användare för kvällens underhållning.
För övrigt så har vi ca 2% avslut (köp) av det dagliga besökarantalet. Hade tråden inte flippat ur totalt så hade den antagligen kunnat vara ganska intressant. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:20. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson