![]() |
Citat:
|
Citat:
Den nya hemsidan är ute sedan i förrgår, så det felmeddelande är borta. Dessutom gjorde vi ändringar i fredags för att dölja dessa typer av felmeddelande på den gamla sidan! :) |
Citat:
|
Nåt har kanske blivit galet, under fliken "Mina objekt" så dyker alla objekt man haft upp. Borde det inte bara vara de objekt man har till salu nu? (Tidigare "mina upplagda objekt")
|
Citat:
|
Jag tycker det skulle vara mycket bättre, den får gärna vara i tabellform som den var förut, lite som det är på Sedo, jag tycker det här är mycket mer besvärligt och mindre användarvänligt.
Vad säger ni andra? |
Citat:
|
Nej, nu ska jag inte gnälla mer. Återkommer med konstruktiv kritik en annan dag. Trevlig helg och kämpa på med sidan :=)
|
Citat:
Trevlig helg! |
FYI om någon mottagit ett mail om en såld domän:
Vi har precis bytt plattform till vår nya Miss Domain 3.0, i och med plattformsbytet så har vi under en tid migrerat all data från den gamla databasen till den nya. Vad vi upptäckte var att ett fåtal objekt hade fel status. Nu när vi körde igång ett cronjob (automatisk körning) så sätter den alla statusar korrekt, då orsakades det att visa ändrades till "Sålt" och ett automatiskt mail skickades ut till dessa fåtal felaktiga objekt ägare. Vi har åtgärdat detta och inget mer mail kommer skickas ut, vi ber om ursäkt för att detta inträffade! Med vänlig hälsning, Fredrik |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 07:38. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson