![]() |
Citat:
|
Hej,
Det är på gränsen till skandal hur dåligt de nya domänerna marknadsförts. Med dåligt menar jag obetydligt, eller inte alls. Det finns ett tydligt undantag och det är just .CLUB som bla pga smart marknadsföring snart kommer vara den mest registrerade domänen (den kommer med största sannolikhet passera .GURU inom en vecka, eller så). .CLUB höll i förrgår "inventation-only" releasefest i New York där de inbjöd alla amerikanska domänmogulerna (och diverse halvkändisar och företagare) med gratis boende osv. Skitsmart! |
Ps. Jag gissar att .CLUB når 100,000 reggningar innan 1:a augusti
|
Citat:
Hittar bara nån enstaka när jag letar lite. |
Citat:
|
Hej,
.RICH kostar 1900-2500 dollar i standardpris (beroende på registrar). Ett skämt? Nä, helt sant. På en dryg månad har ca 40 st .RICH reggats. Visst kan det skapa en hype i Hollywood eller på Wall Street, men personligen tycker jag det mest liknar en svindyr freakshow. Var tog vaskningen vägen? Allt är förlåtet! |
Dom borde släppa en ekonomivariant .poor för 1 dollar styck också tycker jag :)
|
Citat:
(eller för 50 Cent apropå inlägget innan). |
Ja den var bra :)
|
Jag kikade lite på de här nya domänerna för några veckor sedan, men den här selektiva premium-prissättningen gjorde mig väldigt anti. Syftar inte på .rich då, där verkar alla domäner ligga i ungefär samma spann, utan de övriga.
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 03:20. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson