![]() |
Citat:
|
Jag dissar den 29, då jag har bättre saker för mig, som att leva livet på en sandstrand i Turkiet. :)
|
Jag kommer!
|
Är det inte pingsthelg den helgen? Kan tyvärr inte i så fall.
|
Nu börjar det bli ganska många som inte kan den 29:e, ska vi köra på 21a eller 22a?
|
Vilket datum är det som gäller nu?
|
Citat:
|
Citat:
Haha, mm. Får bli så va? |
Blir det 29:e är jag nog på!
|
Kan vi enas om något ställe att mötas upp på den 29:e
|
Tycker de var nice med de stället vi var o käkade på sist, så varför göra det komplicerat?
|
Kommer nog antagligen också om det blir den 29e.
|
Var blir det? Någon stockholmsbo får styra upp det :)
|
Hade det vart vilket annat datum som helst så hade jag kunnat upplåta vårat kontor till mingel miljö, men jag är i Spanien 29onde...
|
Citat:
Jag kan ringa och boka om jag får veta hur många vi blir. |
Verkar bli runt 10 st iaf? aya-sofya låter helt ok.
|
Gjorde en kopia av Martins Writerboard, lösenordet är samma som förut, dvs "webmaster".
Lägg till ert namn här: http://123.writeboard.com/30ad43002bc1f0129 Jag vill ha alla namnen uppskrivna senast Onsdag klockan 12.00. Då det är första fredagen efter löning är det bra om vi är ute i god tid. Jag kommer att boka bord till 20.00, passar det? |
Kom igen nu! Alla kan inte fått förhinder.
|
Det blev lite sent, jag hade räknat med att åka hem senast kl 21 på fredag då helgen är fulltecknad. Men jag är i Stockholm nu om någon vill ta en öl eller två.
|
Jag har dessvärre hunnit få förhinder :(
|
Nu är det bokat kl. 20 i namnet Oskar
|
Samling före 20:00 som förra gången eller kommer alla stå o hoppa utanför aya 20:00?
|
Jag har tyvärr inte haft möjlighet att styra upp något innan och inte hört något annat så kl 20 på aya sofya är nog det som gäller.
|
Kudos till Oskar G som organiserade, mycket trevlig kväll.
|
Tack själva! Det var väldigt trevligt, tyvärr var jag tvungen att bege mig direkt efter middagen. Hoppas att ni hade en fortsatt trevlig kväll.
Nästa gång tycker jag att vi kör lite grillning! ...och så får M. Ygel från Ruffel och Båg se till att dyka upp! ;) |
Trevlig idé. Man kanske kan vara med nästa gång! :)
|
Jag kommer gärna!!
|
Vad säger ni? Är det inte dags för en ny WN-träff? Jobbar hela juli så lite öl/mat/snack en kväll skulle vara trevligt.
Förslag på datum: 16/7 och 23/7. Någon som är intresserad? |
Jag är i Stockholm den 13-20:e så skulle nog säga det tidiga datumet.
|
Jag ska på Skansen den 21/7 (Ja det är allsång, jag gillar sånt). Träffas vi där så kan jag. Dock innan allsången börjar, för den ska jag se, och sjunga med.
|
Citat:
|
Skulle vara kul att träffa lite WN folk, båda datumen funkar men skulle föredra 16/7. Om ni nu vill ha en där som p.g.a. ålder tyvär måste avstå från ölen.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Danmark kan du köpa i butik när du är 15-16, i USA får du ha körkort när du är 16. Att vara ansvarsfull handlar inte om några öl. |
Count me in.
|
Jag är nog på den 16/7. Vad sägs om middag på stammisen Aya Sofya? Då kan alla, oavsett ålder, åtminstone vara med i början.
|
Låter nice, nästan så man åker hem från Öland den perioden för att åka på WN-träff. Inte omöjligt.
|
Är något bestämt ännu? Jag kommer gärna. :)
|
Citat:
Jag har gjort som tidigare och skapat en writeboard där intresserade kan skriva upp sig så vi vet hur många vi blir (lösenord: webmaster). |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 07:43. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson