![]() |
Fungerar för mig nu också. Men dom är sega fortfarande.
Riktigt tråkigt att det krånglar. Gillar Binero men har inte råd med problem.. |
Citat:
|
Alla som haft problem, ligger ni alla på VonAnka?
|
Kunder till binero som har problem... har ni .nu domäner?
Kan inte vara relaterat till de driftstörningar .NU names har? |
jag ligger där iallfall
|
Det är VonAnka som har störningar 24/7..... Miraculix fungerar hur bra som helst och är hur jävla snabb som helst.
Kolla bara på: lonelistan.se Blixtsnabb! |
Citat:
Men jag håller med dig. Von Anka är ingen bra server och jag hade otur som hamnade på den. Synd att det är olika kvalitet på de olika servrarna. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Nu funkar vonanka inte, igen!
:D :D :D :D :D :D |
Någon som fått någon kompensation för problemen på Von Anka för några dagar sedan?
|
Citat:
|
minsta vore ju ett mail...kompensation----->bättre att investera dom pengarna i en bättre server.....
Apropå det så kom min faktura precis och jag ser ingen utlovad kompensation X2 någonstans... :D |
Citat:
|
Citat:
|
pokerstjärna: Jag antar att du har kontaktat Binero för att reda ut detta? Vad hade de för kommentarer?
|
Citat:
|
Citat:
Kontaktade dom idag och dom säger att dom ej fått betalningen och kan tyvärr inte slutföra min beställning. Jag var tvungen att skicka print från banken sedan var det okej att fortsätta. Dom skyllde på att inbetalningen har gömt sig någonstans på kontot <_< |
brukar kalla fakturor som kommit bort för "Ninja Fakturor"... duktiga på att gömma sig, men när dem kommer fram slår dem hårt.
|
Citat:
|
Citat:
|
Någon mer som upplever att det går segt nu?
|
Citat:
|
Citat:
Ingen som fått erbjudan via e-post om att få innehållet förflyttat till en annan server? Har ni fått e-post om kompensation? |
Citat:
|
Citat:
|
Tragiskt är det när någon dör, inte när man inte får kompensation för en dags nertid på ett budgetwebhotell för en hundring i månaden eller vad det nu kan kosta.
|
Citat:
Men en sak vet jag: Man ska stå för det man uttalar sig om sen om det är en hundring eller 10 hundringar har ingen betydelse. |
Kompensation kommer tror jag. Det är sak som Binero är bra på tror jag.
|
Citat:
jag vill ha mailet som är utlovat jag vill se hur dom formulerar sig i det. |
Har problem med en domän jag köpte via Binero i slutet av förra veckan. Den leder till en Apache testsida istället för min public_html mapp på FTP:n.
Någon som har varit med om något liknande och vet om jag kan göra något själv för att få det att fungera? Jag har valt att låsa domänen till mitt konto i domänhanteraren. Och jag kommer åt public_html och jag använder mig av subdomänen man får via kontrollpanelen. |
Samma problem här, fick nyss mail om att det skulle vara fixat men nu funkar det ännu sämre....får inte ens Apache sidan och kan inte FTP:a till mina Binero konton....uselt....jobbar Kalle Anka där tro?
|
uhhh.. nu gick alla siter på vonanka ner igen va?
Ringde Jouren, dem håller på o startar om servern vonanka som återigen kraschat. dem lovade att vonanka kommer att vara en stabil server inom en vecka:) får hoppas på detta! :) |
Ja, vi kan ju hoppas...nu e den uppe igen i alla fall....
|
Citat:
Men jag får väll försöka hålla tålamodet uppe och hoppas på att de använder all sin tid till att stabilisera servern istället. |
Citat:
|
Von Anka verkar vara nere nu igen.
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 15:31. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson