![]() |
Citat:
använde vid registreringen? Så gjorde ni väl föra gången? |
web03 e iaf igång min sida funkar nu utan fel (än iaf) :P
|
Nu krånglar det igen......Web01 har slocknat....;(
2008-02-17 web01 17.45, Felkonfad brandvagg krasha apachen. Vi aker till hallen nu. |
Citat:
|
Citat:
Och så har jag två domäner som gör reklam for Proinet helt plötsligt istället för att visa webbsajterna... :unsure: |
Citat:
Tycker det är bra att du stöder dom efter en sånhär händelse :P |
Citat:
|
Citat:
|
Ja, sidorna finns iallafall... bara lite serverinställningar som inte är som förut, saknar bla ioncube. Men men, det kommer väl upp så småningom. Bara att vänta in lösenorden då. (Hällde upp en Southern Comfort för att fira lite) :)
|
Min sida på web01 verkar ha varit nere senaste timmen i alla fall.
|
Nu är min också nere.
|
mm min dog just med. Antar att d e db connection loss bara
|
Längsta tråden på WN? =)
|
Citat:
|
Citat:
Nej vi postar inte ut lösenord per E-post då de kan avlyssnas. |
Vi har ikväll beslutat att vi kommer fram till torsdag låta våra kunder ringa supporten. Där de kan få ut sitt lösenord. Efter besvarat ett par kontrollfrågor.
De kunder som på torsdag inte kommit fram till supporten postar vi ut ett lösenord till. Vi anser det som bästa sättet att lösa detta snabbt. Riing supporten mellan 09-20 imorgon till torsdag så hjälps vi åt att fixa fram nya lösenord. |
Super. Då går det lite snabbare. Hoppas barar kidzen inte buggar telefonen bara...
|
Och när hade ni tänkt att maila ut info till era kunder om vad som gäller och framförallt, att det har hänt något överhuvudtaget??
Varenda en läser knappast i detta forumet.. Nej.. Jag glömde visst, "det åligger alltid kunden att upptäcka att något är fel och felanmäla även om vi vet att det är fel" |
Taskigt läge :P Jag vill ha mina loginuppgifter så snart som möjligt, men jag har fobi för att ringa :(
|
Citat:
|
Citat:
Sant, och min mamma står som ägare till mitt konto, och hon kommer fatta noll av de som kommer prata om i telefonen, kontrolluppgifterna alltså. |
Citat:
|
Hmmm nu tycks en av mina sidor som tidigare fungerade slutat fungera? Medan de andra är uppe och rullar?
|
Kan man inte fixa en skyddad sida där man efter att ha angivit några kontrolluppgifter kan få ett nytt lösenord?
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
skumt... för mig funkar det!
|
verkar ju vara dnserna till web01 som är fuckade just nu
|
Citat:
|
Citat:
|
Jag gillar det förslaget faktiskt.
Citat:
|
undra om man ska släppa detta för ikväll och låta grabbarna grus slita håret i hallen. Jag ger dom en fet eloge att dom inte hänger i forum utan kör dygnet runt i hallen MEN finns via telefonen om det skulle vara något. Kjetil har tidigare skrivit att det är ok att lägga till han på msn så om ni vill veta saker gör så att ni addar han för där finns som en hint lie info om hur man snabbt får info
|
Citat:
|
Inte någon av mina databasdrivna sajter funkar, en på web01 och på web02. Den på web01 har varit igång tidigare i dag. Ingen av mina tre sajter på web02 har funkat sedan hacket.
J Edit: förtydligande |
Mina sidor funkar inte heller (web01) sedan en timme tillbaka.
Jag börjar undra ifall det inte är hackers som sabbat... kan man ha virus på datorn... varför inte ett hackervirus på servern.. som följer med i backupen... och återställs när man återställer backupen. Blev det förståeligt det där? |
sorry dubblett fick ett error på ovanstående inlägg
|
Citat:
|
Ja då stryker jag numret.. gör det du också i citatet
Är det Telia... Vi vänner kostar bara 59 öre samtalet. Jag kan prata med honom 24 timmar per dygn och ni andra kommer aldrig fram Ha ha du ändrade... ja PM då blockerar jag Er inte... :lol: |
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 02:00. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson