![]() |
Ett av våra domännamn har löpt ut idag: xgo.se.
Så ni vet :) |
Citat:
Fast jag kör även egna listor och bevakar ev drops två gånger dagligen. Inte riktigt alla godbitar snappas av datorer (ännu). |
En till:
Solar.cooking |
En till:
- Real.care |
En till:
- Indy.media |
tandblekning.nu
|
Citat:
|
En till:
- Uni.team |
Får jag fråga er, vart säljer ni era .se/.nu domäner? Och finns det någon vänlig själ som skulle kunna kika på min "portfolio" om jag bara har köpt en hög med skit? Haha.
|
Två till:
- Sci.one - Epic.business |
Två till:
- Aero.cam - Spin.chat |
En idag:
- Our.kitchen |
- Kingdom.business (något kristet)
|
Citat:
Jag är ledsen, men om du måste fråga så har du antagligen köpt en hög med skit! :D Hände oss alla i början. =( Du kan pm:a lista så kan jag bekräfta ditt dåliga köp. :( |
Citat:
|
Citat:
|
En till:
- Race.report |
Fick Malta.se imorse, ett riktigt guldkorn!
|
Snyggt, grattis!
|
Citat:
|
Citat:
|
Grytan måste hållas kokande:
- Man.care |
Utmärkt nyckelord med kanske inte inte helt klockren TLD: ;)
- Resor.org |
avtalspension punkt se
|
Dagens:
- iTech.news |
- Kando.org
|
Har gått igenom listorna på .se och nu och är förvånad att det inte droppar mer bra domäner med tanke på efterfrågan.
|
är inte med dig riktigt. Det är väl inte efterfrågan som styr vilka som droppas?!
eller jag missförstår dig helt? Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Man ser ju vissa av bolamas domäner som säljs nu efter 18 år. Många inbringar ju inte vad dom kostat. |
Citat:
Mellan varven så kommer det namn på listan som de skulle ha 100tusen för 5 år sedan. |
Citat:
1. EMD funkar inte längre, eller ivf inte alls som förr. Företagen föredrar ofta att använda sina egna företagsnamn, istället för att jag exakta nyckelordsdomäner. 2. Många kör kampanjer via sociala medier. Den egna webbplatsen är inte lika viktig, som förr, för många. 3. Det råder inflation på domänmarknaden. I varje fall internationellt. En .eu, .xxx, .biz, .nu-domän (bara slumpvisa exempel) som sålde för 100.000 kr för tio år sedan kan idag droppas. Just .com verkar dock hålla ställningarna rätt väl. |
Ny:
- Trink.org |
Citat:
|
Citat:
Ganska många faktiskt. Jag säljer några då och då och inte bara jag. Några försäljningar BARA DEN SENASTE VECKAN (inte mina): Center.org: 383.000 kr Epn.org: 53.600 kr Astl.org: 50.000 kr Otp.org: 42.500 kr Island.org: 36,300 kr Lighttherapy.org: 17,000 kr Ncip.org: 14,500 kr Skrb.org: 13,600 kr Scp.org: 12,700 kr Streetworks.org: 12,700 kr Learningpoint.org: 10.600 kr Okgenweb.org: 10,000 kr Inga extrema belopp, men jämför med hur domäner säljer på Tradera exempelvis... Ps. Trink.org var väl sådär dock. Ibland snappar jag sånt jag småångrar efteråt, hehe |
Två nya snaps som jag betalade 15 dollar totalt för:
- Little.black - Titan.world |
- Our.care
- Nitro.cloud |
En till:
- Gang.land ;) |
Ska bli intressant att se vem som lyckas snappa yo.se som snart släpps.
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 09:57. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson