![]() |
Jag köpte just en domän till "vanliga" priset hos loopia, de kan väl för tusan inte ha sålt 10000 domäner under helgen???
Edit: jag har iofs inget webbhotellskonto, men jag såg inget om att man skulle behöva det..? |
Citat:
Fast på deras första sida står fortfarande kampanjpriserna. Och jag har inte köpt fler än 5 st som är begränsningen. |
samma här köpte 2st innan idag, men fick betala ordinarie pris.
|
Är det någon som fått det billigare priset?
|
När jag köpte den 10/6 ja. Men inte de jag köpte idag.
|
Jag tänkte precis köpa en billig domän till min kommande blog, men då vill jag ha det billiga priset ;)
|
Hej,
Vi genomförde tidigare idag en större uppdatering av vårt faktureringssystem, vilket gjorde att ett antal fakturor gick iväg med våra ordinarie domännamnspriser. Detta är dock åtgärdat och alla nya beställningar av domännamn får nu rätt pris. Om du har fått en felaktig faktura från oss, skicka då ett mail om detta, tillsammans med ditt fakturanummer, till vår ekonomiavdelning på [email protected] så rättar vi givetvis fakturan åt dig. Mvh Jonathan Sulo, Loopia Webbhotell AB |
Hej Loopia,
Hoppas att ni har fixat så att era fakturor får plats på ett A4 vid utskrift. Detta har tagits upp förr med löfte om åtgärd. När man skriver ut era fakturamail från outlook så får de 2 sista raderna med org-nummer m.m. inte plats. |
Citat:
|
När ändå Loopia är här, kan du inte svara på hur många domäner ni har sålt?
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 07:34. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson