![]() |
Citat:
Vore rätt kul att se sådan statistik :huh: |
Citat:
Det kan kanske vara en idé att skapa en RSS- feed eller liknande, vi får överväga det. Mvh Jonas |
Citat:
Dels en feed på genomförda försäljningar och även en feed på nyligen (gärna live) aktiverade auktioner. Kanske även en feed på nyligen inlagda domäner till försäljning också.. Får för mig att ni med er marknadsdominans har en hel del budgivare att vinna på dessa feeds. |
Citat:
http://www.sedo.co.uk/rss/index.php?tracke...rid=&language=e Vi får överväga de andra två, övriga förslag tar jag naturligtvis också tacksamt emot. Mvh Jonas |
Ang. parked så tar de ju inte in vad som helst :) Vet detta av egen erfarenhet då jag ansökte men mina domäner var tydligen inte tillräckligt bra för att få bli parkerade där.
Så sitter ni på lite halvdanna domäner så är det nog inte någon större ide att söka dit, eller så var mina bara totalt värdelösa. |
förstår jag det rätt att parked är bättre även när et gäller .se domäner?
|
Citat:
De 50 jag jämförde tidigare i tråden är mestadels .se (och ett par .nu) |
En liten fråga...
Finns det nåt företag som är bättre lämpat när det gäller parkering av erotiska (eller porr) domän-namn. Eller är det vettigare att bygga egna sidor med annonser genon affiliates? // Matte |
Vad är det parked tar in resp förkastar?
Går dom igenom domän för domän eller bedömer dom din portfölj som helhet? Internet Sweden - du skrev att du flyttade över samtliga dina parkerade domäner. Innebar det att alla accepterades av parked eller var det endast vissa dom parkerade? |
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:54. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson