WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Webbhotell (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Vad tycker ni om swebhost? (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=36691)

Swebhost 2009-05-19 12:30

Du behöver inte oroa. Mina kunder älskar mig.

Jonas 2009-05-19 12:32

Citat:

Originally posted by Swebhost@May 19 2009, 12:06
Ge dig själv. Vill du ta skit i din verksamhet så får du göra det, jag gör det inte.

WN är grymt på det sättet att här är vi en stor skara som jobbar just med webben, vi alla här representerar Webbhotell, Utvecklare och andra företag.

Vi har gett dig råd här i tråden och har bara blivit bemötta med spydigheter och övriga nedvärderande saker.
Som rille77 säger så är kundvård gratis och ger mycket, se oss som presumtiva kunder istället som konkurrenter, hade jag bemött mina kunder som du gör så hade jag inte haft några kunder. Istället gör jag nästan allt för mina kunder.

Eller som den gyllene regeln säger "Bemöt andra som du själv vill bli bemött", du har dig själv att skylla.

EDIT: Du har ju verkligen samma attityd på ditt eget forum (forum.swebhost.se) som du har här, tycker verkligen synd om dina kunder...

Swebhost 2009-05-19 12:38

Citat:

hade jag bemött mina kunder som du gör så hade jag inte haft några kunder.
Som jag bemöter mina kunder? Vad pratar du om? Kverulanterna i den här tråden är inte mina kunder. Mig själv att skylla? Jadu, tråden har som sagt redan genererat flera nya kunder, så ja, jag har mig själv att skylla för det, och det är jag glad för mig.

Swebhost 2009-05-19 12:43

Citat:

Du har ju verkligen samma attityd på ditt eget forum (forum.swebhost.se) som du har här, tycker verkligen synd om dina kunder...
Du är bara full av skit. Ge mig ETT ENDA exempel på en kund som inte är nöjd med mitt bemötande i forumet.

rille77 2009-05-19 12:54

Om vi tar och backar lite nu.

Fredrik en möjlig framtida kund kollar in din sida och känner sig tveksam när han har läst ditt avtal ställer en fråga om det finns några som har erfarenhet av ditt företag på ett forum.
Du kallar honom otrevlig och paranoid.

Där har du ditt exempel.

En kund är en kund långt innan han har skrivit på avtalet.

Swebhost 2009-05-19 13:00

Det var en skämtsam kommentar mot denna ständiga spökjakt på webbhotell. Men nu spolar vi fram igen. Vi pratade vi om mitt eget forum. Där skall jag tydligen vara ett riktigt svin mot mina kunder. Jag väntar fortfarande på exempel? Jag uppmanar också alla att gå in på forum.swebhost.se och läsa själva.

tartareandesire 2009-05-19 13:32

Citat:

Originally posted by Swebhost@May 19 2009, 12:43
Citat:

Du har ju verkligen samma attityd på ditt eget forum (forum.swebhost.se) som du har här, tycker verkligen synd om dina kunder...
Du är bara full av skit. Ge mig ETT ENDA exempel på en kund som inte är nöjd med mitt bemötande i forumet.

Inte en enda kund har ännu skrivit i den här tråden och det är väl ett sådana erfarenheter de som funderar vill ha innan de hoppar ombord. Du har dessutom sannolikt skrämt bort ett antal presumtiva kunder med ditt bemötande. Jag förstår inte riktigt varför du skulle vilja välja bort några kunder alls? Är inte varje ny kund värd lika mycket?

Att döma av strukturen så verkar det ju onekligen vara du själv som står för en hel del av frågorna i forumet.

Swebhost 2009-05-19 13:41

Kom med något bättre än konspirationsteorier. Forumet är helt öppet och missnöjda kunder kan alltså spy sin galla bäst de vill. Men inte en enda negativ kommentar ens där. Inte minsta lilla kritik. Istället har alla uppdagade problem lösts och alla frågor besvarats.

webbaccess 2009-05-19 13:53

Citat:

Originally posted by Swebhost@May 19 2009, 10:29

Citat:

Något som är rätt kul i dessa FRA och IPRED tider valet av Swebhost som har valt USA för sina servrar och sedan en leverantör som till och med är sämre än FSData (går det egentligen?) http://scarabweb.com/ ser ju väldigt seriöst ut... deras dns servrar ligger i samma nät och efter varandra i ip-spannet.
Detta är dock min åsikt av det hela....

Jag ser att den seriösa kritiken fortsätter. Eftersom all internettrafik ändå går via andra länder så spelar det ingen roll om webbhotellet ligger här eller i Långtbortistan. Det finns däremot flera fördelar med att ha sina servrar i USA. Jag känner han som driver ScarabWeb, och han är inte amerikan. Han är från Finland, men våra servrar står som sagt i USA. ScarabWeb är tvivelsutan ett av de mest professionella webbhotellen på hela internet. Men hans design, som han bytte för ett par veckor sedan, är S-K-I-T-F-U-L. Innan hade han en jättesnygg design. Tyvärr envisas han med att ha den nya kvar.

Jag tror nog vi skiter stort i hur din leverantörs sida och design ser ut. Det jag tog upp var redundansen och inte ett skit angående att han var från finland osv.

Swebhost 2009-05-19 13:58

Skriv då tydligare och med korrekt svenska så kanske det inte uppstår fler missförstånd. Har aldrig haft problem med linan, upptiden eller responstiden. Upptiden är 99,94 procent enligt host-tracker.com, vilket redovisas överst på swebhost.se.

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 09:07.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson