![]() |
Att blondinbella har så mycket besökare betyder bara en sak!
DET FINNS MASSA LÄTTFOTADE BLONDINER I SVERIGE!!!!!!!!!!!!!! Yeeeees!! Titta gästboken bara, massa tjejer som gillar henne så mycket :D |
Citat:
Detta är ett webmasterforum och tråden handlar om att Blondinbella har enormt mycket trafik och tjänar mer än de flesta här inne kan drömma om. Att bli "slagen" av en 18 årig blondin, det är mer än vissa kan hantera... Det är inte ofta man ser folk spy galla över två mörkhåriga, medelålders män med en ap-blogg.... ;) ...med tanke på att de är 100 ggr. tramsigare än blondinbella..... |
Man kan ha åsikter, uttal kritik mot personer och företeelser - och ha en intressant och fruktbar diskussion om det. Men när "kritiken" har varit som i denna tråden - då ser inte jag det som underlag för en sådan diskussion utan avundsjuka är det lindrigaste jag kan kalla det.
Om man fortsätter jämförelsen med försvarsministern så kan och har jag synpunkter på hans sätt att sköta ämbetet och hans åsikter men det förtar inte att jag respekterar honom som person. En person som lagt ner och lägger ner mycket tid på politiskt arbete - medan de flesta av oss (notera oss, dvs mig själv inräknad) mest sitter och gnäller. Hur illa jag än kan tycka om hans åsikter så anser jag inte att man bör ta heder och ära av honom som person vilket jag tycker att man gjort med denna bloggerska. Citat:
Citat:
Citat:
|
Jag tycker nyheten säger mer om lunarstorm än om blondinbella.
|
Blondinbella i all ära men kan vi i alla fall vara överens om att det faktiskt är hennes far som står bakom det mesta och att det är han som arbetat upp varumärket/bloggen till stor (största) del. Visst, jag tycker bloggen är en enorm bedrift men all min cred går till pappan och inte flickan, tror aldrig hon hade nått så långt utan honom.
|
Från början handlade det om att lämna tips till andra om prylar/kläder m.m. som hon gillade och använde.
Helt okej och till och med snällt av henne! Nu handlar det om att tipsa om rätt (annonspengar) prylar/kläder. Skillnad vore det om fjortisarna kunde förstå att bloggen inte längre handlar om att "skriva av sig och tipsa om bra produkter" utan bara tjäna så mycket pengar som möjligt. Om hon hittar en fin jacka hos en liten butik så skulle hon ju inte länka till den om en betalande annonsör har en liknande produkt. Skulle vara intressant att se hur många av hennes trogna fans som sitter fast med sms-lån pga hennes rekommendationer om en ny parfym varje vecka (som hon inte hittat i affären utan fått skickad till sig). Inte ok! Jag är inte avundsjuk, jag har ett bra liv med fru och två friska barn. Isabella är en tillgjord människa. Utröstningen i Lets dance visar lojaliteten hos hennes läsare... |
Alltså, börja fundera lite på vad hon har. Helt klart en vettig människa. Sedan att hon låter jävligt pipigt när hon pratar och hennes åsikter går isär hos de flesta på WN är en annan sak. Säga vad man vill om Isabella Löwengrip. Hon har ett stabilt varumärke.
Bara att ta emot och erkänna. |
Citat:
- "Ahhh, det har hon rätt i, det låter som en sund verklighetsuppfattning"? |
Det finns massor av skitsidor som tjänar flis. Aftonbladet är ytterligare ett exempel som riktar sig till samma målgrupp som Blondinbella gör. Finns det en marknad är det väl dumt att inte göra pengar på den om man kan?
|
Blondinbella som person gillar jag inte speciellt mycket, av det jag sett och hört. Men det är ju bara att gratulera till framgången! Får hoppas kurvan fortsätter peka uppåt.
BoISaren, är du inte lika patetisk själv som skryter med att du gått en media-utbildning på gymnasiet och därför är expert på marknadsföring? Media är ju liksom rätt känt för att vara en flum-linje. Och varför lyckas du då inte lika bra? Kan det bero på att du är en typisk svensk avundsjuk looser, medan Blondinbella är en winner? Att dessutom hota med våld var nog dagens. My 2 cents... |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 09:09. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson