Citat:
Ursprungligen postat av WeaZear
Citat:
Ursprungligen postat av Gustav
Jag fattar inte poängen med den här tråden. Jag har massvis av halvfärdiga webbsidor som ligger på is i brist av intresse eller tid. Det finns lika många halvfärdiga sidor på Internet som det finns stjärnor på himlen. Vad är det som gör just den här webbsidan intressant eller rolig? Jäklar vad kul ni måste ha det hela dagarna om ni tycker att en ofärdig webbsida är rolig...
|
Så du menar att, du om du ska skapa ett företag så lägger du upp en halvfärdig sida där du skall sälja saker? TROLIGT MANNEN :lol:
|
Ja! Så har jag själv gjort! Har lagt ut ett helt varuregister på en domän, som inte används.... Har tom fått order den vägen, utan att webbutiken fungera, varför? Man vill ha ut innehållet på google. Men kanske vill labba lite, men olika lösningar..
Eller som alla andra projekt, man starta ett projekt och sedan läggs det på is. Hur många misslyckade projekt ligger inte bakom varje lyckad produkt? Se på Apple, hur många misslyckade projekt har inte dom?
Apple Lisa, TV spelkonsolen som dom gjorde osv.. IBM : Hade massor med misslyckade modeller , innan dom lyckade PC Jr, PS /1 osv..
Microsoft : Windows ME, Windows Vista, BOB osv.
Antaligen krävs det x antal misslyckade för att få ett lyckat projekt.. Typ bränt barn skyr elden.
|