tartareandesire |
2008-12-19 10:23 |
Citat:
Originally posted by Interface@Dec 19 2008, 03:48
Jaha, så tog admin (Clarence) bort min avatar "Loopia suger" efter klagomål från "flertalet mot din (min avatar) under kvällen, och även från moderatorsgruppen". Ni vetvilka ni är,verkar inte vidare högt i tak här på Wn, antar att det har med annonspengar att göra, hej och hå.... Jag tycker iaf det är ett väldigt konstigt agerande från Loopia att vägra mig tillträde till mina domäner när tvisten handlar om en faktura angående webbhotell, får man göra så?
|
Hehe, förvånande. De har givetvis rätt att förvägra dig tillgång till deras tjänster om du inte betalar en faktura. Det du kan göra till dess ni har löst tvisten är att flytta domänerna någon annanstans.
JonathanS, du har självklart helt rätt men vet inte om jag skulle vilja kalla deras avtalsvillkor "fula", varken nu eller tidigare. Att man måste säga upp ett tecknat avtal är ju inte speciellt konstigt heller. Faktum kvarstår dock att de (Loopia) numera inte har någon uppsägningstid. Säger man upp avtalet innan dess utgång så förnyas det inte. Sedan finns det en viss tröghet i systemet som kanske kan ställa till lite problem.
Det finns ju också nackdelar med automatisk uppsägning av avtal även om de går att lösa.
|