WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Webbhotell (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Loopias webmail (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=31022)

buran 2008-08-22 19:42

Finns det någon här som har fungerande loopia mail?
Enligt loopia bara 5% som har detta problemet.

Ska vara fixat under helgen enligt blogg.

ztream 2008-08-22 22:49

De svarar inte ens på sin supportmail längre. Antar att den också ligger på det gamla systemet...

Kedi 2008-08-23 08:39

Citat:

Originally posted by buran@Aug 22 2008, 19:42
Finns det någon här som har fungerande loopia mail?
Enligt loopia bara 5% som har detta problemet.

Ska vara fixat under helgen enligt blogg.

Mina mail funkar i alla fall inte. Har funkat väldigt dåligt de senaste veckorna nu.

Pewa 2008-08-23 08:43

Citat:

Originally posted by ztream@Aug 22 2008, 22:49
De svarar inte ens på sin supportmail längre. Antar att den också ligger på det gamla systemet...
Mailade deras support vid 14.20 igår och fick svar på 5min, kan iof ha hänt saker sen dess

Kattarina 2008-08-23 09:49

Citat:

Ursprungligen postat av Pewa
Citat:

Ursprungligen postat av ztream

Mailade deras support vid 14.20 igår och fick svar på 5min, kan iof ha hänt saker sen dess

Jag fick oxå svar från deras support igår - på en fråga som jag skickade för nästan exakt en månad sedan...

Och mailen från Loopia funkar inte alls idag. Varken i e-postprogram eller via web.

dannegrun 2008-08-23 11:44

Min mail fungerar. Jag fick igår kväll iaf. Statusmailen för mina cron-jobb har kommit vid 23 varje dag som de brukar hela veckan. Jag har inga problem varken med webmail eller e-postprogram idag heller.

Kanske är helt löst nu iofs...

buran 2008-08-23 12:06

ett j*vla tjöt,men mina mail fungerar nu. :lol:

mvh

ChristofferJ 2008-08-26 10:35

Min mail har fungerat lite då och då de senaste dagarna. Vilket förstoss är bra mycket bättre än inget alls.. men, idag är det stendött igen. Vad fan håller de på med?

Craxen 2008-08-27 16:23

Dom har ju fortfarande problem med webmailen.....

Saxxat från deras blogg...

Citat:

Uppdatering 2008-08-27 15:15

Nu är vår nya antispam-lösning installerad och aktiv efter en del testkörningar under gårdagen. Den filtrerar i dagsläget bort ca 85 % av all inkommande e-post, som alltså är spam. Detta kommer naturligt nog att reducera belastningen på våra e-postsystem med en snabbare tjänst som resultat. Detta är en av många åtgärder för att du som kund ska få en säkrare, tryggare och snabbare e-posttjänst.

Arbetet med fler förbättringsåtgärder av e-postsystemet har fortsatt under dagen idag. För alla som använder POP3- eller IMAP-klienter ska e-postsystemet nu fungera bra. En del kunder har dock under dagen upplevt svårigheter med vår webbmail. Vi kan försäkra er om att vi arbetar vidare för att få tillbaka full kapacitet också på webbmailen. Det arbetet kommer att pågå till dess att prestandan är optimal.
Så om du nu upplever svårigheter med att logga in på vår webbmail, så kan du istället försöka använda POP3 via en lokal e-postklient som till exempel Outlook Express eller Mozilla Thunderbird. I vissa fall kan det dessutom vara ett effektivare sätt att arbeta på.

nCo 2008-08-27 19:07

Vår mail är fortfarande flera timmar försenad. Även mail som skickats ut från loopias smtp och som egentligen bara vänder. Fick svar från helpdesk att detta fortfarande är problem.

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 06:07.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson