![]() |
Hmm, nu är det ju inte jag som är boven i dramat, men fint att se att du lämnar din stjärt till förfogande :)
|
Denna tråd är lite scary.
Om någon vet vad han heter i efternamn, varför inte bara ringa upp hans anhöriga och fråga vad som har hänt? |
Pokerstjærna, vi har før och efternamn och personnummer, Pegan ringer skatteverket i sverige idag før att få fram namn nummer och adress till anhøriga. (vi missade varandra i fredags) Så fort han har fått något resultat så ringer jag till någon från resultatlistan.
OT: Haha indigo, gapa inte øver mer æn du kan hantera;) klart det ær du som ær boven i dramat |
Nu har jag ringt skatteverket fick fram hans mammas address som inte gick att hitta något nummer på. Sökte på google och fick fram en kvinna på denna ort som jag chansade på. Hon svarade och bekräftade att hon kände Dennis dock var hon lite tvär och ville att jag skulle ringa hans nummer och att hon inte kunde hjälpa till tyckte det var obehagligt och att jag inte skulle ringa mer.
Ringde polisen på orten men de kunde inte hjälpa till med någonting i detta ärende tyvärr... Då återstår bara att göra en riktig anmälan men det vill man ju inte vill ju bara ha tag på killen... :( |
Anmälan ? för vad ? som försvunnen ?
Pegan jag förstår inte du fick tag på en kvinna men fick henne inte att svara ja/nej om hon va hans morsa ?... hon "kände" bara honom..... hmmm...... |
Citat:
|
Citat:
|
Jag frågade henne om hon var släkt och hon bekräftade det. Sedan beskrev jag vad som hade hänt och att han var mycket tillgänglig innan. Jag sade att vi var oroliga att något hade hänt och om hon visste något. Hon sade att allt var ok och att jag fick ringa på hans mobil. Jag påminde henne om att han var omöjlig att få tag på det var då hon inte ville prata mer och ballade ur.
|
Har tyvärr varit i samma sits där lite personer etc försvunnit och man har fått spåra och jaga........ Ringt allt från gamla arbetsgivare till en mormor i bulgarien...
Det gäller som sagt att tänka sig för vad man säger och hur man lägger fram det.... |
jag har skickat ett 10 sidor långt sms och førklarat sitsen, dær jag valde orden vældigt noggrant och førsøkte øvertyga henne om att vi absolut bara ville veta hurvida han mådde bra. bad hon æven førmedla detta till honom, før att han førhoppningsvis ska ta kontakt sjælv.
Jag kan lægga ut hela mitt sms senare med cenuserarade namn (førutom mitt eget då :P) Jag ær ændå mest glad nu nær han tycks må bra, sen får han inte igång servern igen så kan jag leva med det, man har børjat om førr. Edit: Kan admin också sortera ut kommentarer angående whitetrash? sjukt onødigt må jag sæga. Personen i fråga vart enbart frustrerad øver sættet vi tog kontakt med henne då hon inte hade sitt nummer listat i något register, sen att samtalet hade den karraktær det hade gør naturligtvis inte saken lættare. Tænk er sjælva som førældrar att okænda ringer upp och frågar var er son befinner sig? Speciellt då det också rør sig om affærskontakter. Oavsett mo man sedan sæger att det rør sig om oro før hans vælbefinnande så finns det ju såklart en tvivel hos en førælder vid ett sådant samtal. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 06:01. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson