![]() |
|
Citat:
|
Citat:
Tycker det är bedrövligt att man har suttit i flera månader nu och inte fått ett gokännande än av dom, lite tråkigt då jag sitter i sitsen där jag måste ha klartecken om att använda telefix's tjänster. dä jag får leta vidare. |
Citat:
|
Jag har kört via paytocash tidigare men gick över till Telefix för ett tag sedan och det låter inte bra att de har så bristfällig support. Jag gick över till dem för att de inte har några fasta avgifter förrän de började plocka en avgift på 39kr för att göra uttag. :(
Hade varit guld med en betalleverantör som har sms, tele, kreditkort, fakturabetalning så att man kan använda en partner till allt. Bra för er entreprenörer att börja koda en ny tjänst som är bättre än telefix så blir jag kund direkt. |
Citat:
|
Jag och många andra har nog varit lite för naiva, har kontaktats av Posse som nu gör allting för att fixa till våra problem -Tummen upp.
Problemet låg i att Posse och Emil var borta förra veckan och hade inte fixat någon tillfällig support? Ber om ursäkt för inläggen, men måste samtidigt säga att de får ha hänsyn till att det inte är helt acceptabelt att bara dra. |
Citat:
|
Besvarar dom inte mail på flera månader och bara låter supportden dö ut på nyregistreringar så kan dom lika bra sluta upp med tjänsten och sammla sopor istället. Jag tycker det är bedrövligt att inte äns få svar på sina frågor varför man inte är godkänd, har väntat på det sedan sent 2007 på det.
Det enda svaret jag fick ifrån dom innan var: Va, är du inte gokänd Frådan är du hur seriös ser det ut om man bara går ut med det och fortfarande låter det hela vara. |
Jag var i kontakt med Telefix förra veckan och fick till svar att dom skulle kolla upp vad problemet var.
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 10:50. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson