WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Webbhotell (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Binero problem? (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=27405)

pokerstjärna 2008-02-25 09:10

Citat:

Jag var inte dum mot Binero, jag ville bara att Spindel skulle tänka till. Spärrar han Binero så kommer han och kanske ännu fler inte få utskick nästa gång det är nått viktigt.
Okej ber om ursäkt för detta, förstod inte riktigt vad du menade, vi skyller på att jag är för trött, för det är jag <_< ;)

Citat:

Det är inte bara bloggen som behöver uppdateras, även kundservice behöver förstärkas. Jag mailade för 2 veckor sedan och väntar fortfarande på svar.
Ja det kan jag hålla med dig om, som max har det dock tagit 4 dagar för mig att få svar, men jag brukar ringa in om det är allvarligt eller bråttom, men sällan det blir det.

Spindel 2008-02-25 09:52

Citat:

Ursprungligen postat av robertsson
Citat:

Originally posted by -Spindel@Feb 24 2008, 21:50
Citat:

Ursprungligen postat av robertsson
nu är jag uppe i 9 mail

Gör som jag, anmäl det som spam i gmail.

Smart tänkt Nästa gång Binero skickar en faktura så kommer den oxå hamna i SPAM

Fakturorna skickas väl inte från [email protected]?

JonathanS 2008-02-25 10:22

Får verkligen beklaga att vårt nyhetsbrev fick spel. Vi har turats om att piska Anders pga detta. Han har dock lagt in en kontroll som innebär det i framtiden enbart ska skickas ett nyhetsbrev till varje e-postadress (oavsett hur många konton man har hos oss).

Spindel 2008-02-25 10:28

Citat:

Originally posted by JonathanS@Feb 25 2008, 10:22
Får verkligen beklaga att vårt nyhetsbrev fick spel. Vi har turats om att piska Anders pga detta. Han har dock lagt in en kontroll som innebär det i framtiden enbart ska skickas ett nyhetsbrev till varje e-postadress (oavsett hur många konton man har hos oss).

Hur säger man upp sin prenumeration på nyhetsbrev?

JonathanS 2008-02-25 11:50

Citat:

Originally posted by Spindel@Feb 25 2008, 10:28
Hur säger man upp sin prenumeration på nyhetsbrev?
I vårt kundcenter, under "Nyhetsbrev". Man kan även kontakta vår support om detta. Här framöver ska det givetvis vara möjligt att avregistrera sig genom nyhetsbrevet likaså.

Martin™ 2008-02-25 11:53

Citat:

Originally posted by qb1@Feb 25 2008, 01:19
Jag fick 3728 mail. Är det här en tävling?

Är du VIP eller? Jag fick bara 9 st.. jag tycker det är orättvist, alla ska ha lika många mail!

Kedi 2008-02-25 12:41

Hmmm ... tydligen fler som fick en massa nyhetsbrev från binero.

Själv fick jag åtta - nio stycken totalt och var nära att skriva ett email till Binero angående det men lät bli.

dlg 2008-02-25 13:10

jag fick 4!

thezaugg 2008-02-26 16:46

Det går inte att betala online så jag gick till loopia i stället. Skulle köpt för 2000 som nu går till loopa

Jag har bara haft problem med binero men har gett dem chans efter chans. Deras mail support är verkligen usel har ibland fått vänta upp till en vecka.

mothman 2008-02-26 19:43

Citat:

Originally posted by thezaugg@Feb 26 2008, 17:46
Deras mail support är verkligen usel har ibland fått vänta upp till en vecka.
Det är nästan lite tragiskt. Aleborg som var helt fantatiska på mailsupport förut. Hoppas det blir bättre nu när dom nyanställer supporttekniker.

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 02:56.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson