WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Webbhotell (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Starta webhotell (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=24975)

pkallberg21 2007-12-03 19:06

Ett tips är att ha gratis webhotell, och sedan vid sidan ha betalda webhotell tjänster. Om man då tycker att allting fungerar bra kan man övergå till betalt webhotell.

Xamda 2007-12-03 20:14

Det är ju precis detta jag menar - det finns en uppgraderingsmöjlighet på sidan och priserna är angivna i dollar, texten på engelska och länkar till Hostgator, därav min fråga om detta är ett ÅF-konto för Hostgator...

herrfreebie 2007-12-03 20:39

Citat:

Originally posted by Xamda@Dec 3 2007, 20:14
Det är ju precis detta jag menar - det finns en uppgraderingsmöjlighet på sidan och priserna är angivna i dollar, texten på engelska och länkar till Hostgator, därav min fråga om detta är ett ÅF-konto för Hostgator...
Nej det är det inte, jag ska se till att ändra den sidan

herrfreebie 2007-12-07 02:08

Nu är sajten uppdaterad och jag hoppas alla stavfel nu är åtgärdade.
Kolla gärna in och säg vad ni tycker (om ni glömt adressen är den www.gratishotell.com )

Westman 2007-12-07 08:14

Sär skrivningen är inte helt åtgärdad ej heller Versalerna mitt i meningarna.

EDIT: Ja jag är petig ;)

fretek 2007-12-07 08:43

Citat:

Originally posted by herrfreebie@Dec 7 2007, 03:08
Kolla gärna in och säg vad ni tycker (om ni glömt adressen är den www.gratishotell.com )

För att du överhuvud taget skall ha en chans att rekrytera svenska "kunder" bör du nog se över dina villkor. De skall oxå vara på svenska.
Sen är det en del jobb kvar med registreringssidan och stavfel.

Under uppgradera finns det ju ingen information om vad man kan uppgradera till, bara hur man betalar.

Westman 2007-12-07 09:12

Hittade ett tekniskt fel, man får inte använda åäö i formuläret som bekräftelsebrevet länkar till. Sen så bör du nog se över stavningen igen, "databasee" t.ex.

Magnus_A 2007-12-07 09:44

Då har man reggat sig ett gratis konto!
Tack för ett bra initiativ och lycka till!

herrfreebie 2007-12-07 10:49

Citat:

Originally posted by Westman@Dec 7 2007, 09:12
Hittade ett tekniskt fel, man får inte använda åäö i formuläret som bekräftelsebrevet länkar till. Sen så bör du nog se över stavningen igen, "databasee" t.ex.
vart hittar du "databasee" någonstans, på första sidan står det bara databaser överallt

herrfreebie 2007-12-07 10:53

Citat:

Ursprungligen postat av fretek
Citat:

Ursprungligen postat av herrfreebie

För att du överhuvud taget skall ha en chans att rekrytera svenska "kunder" bör du nog se över dina villkor. De skall oxå vara på svenska.
Sen är det en del jobb kvar med registreringssidan och stavfel.

Under uppgradera finns det ju ingen information om vad man kan uppgradera till, bara hur man betalar.

Vad är det för stavfel du hittar (och vart) och vad är det för problem med registreringssidan.

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:06.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson