![]() |
Apropå ingenting, hade inte just din blogg dessa färger tidigare JonathanS ?
eller sviker mitt minne nu :) Edit: Tonad grå/svart och limegrönt (norrländsk lime) |
Norrländsk lime? Brinner den med blå låga? ;) Det är knappt så jag minns färgerna själv (ett halvår är en evighet på Internet) men visst var den tonad grå/svart. Har för mig att det var lite rosa också.
|
Binerd hade varit ett roligare namn ;)
|
Känns som om folk sätter stor tillit till alla dessa "påhittiga" namn utan innebörd a la Google. Vet inte riktigt om jag tycker det är rätt väg, men framförallt stör det mig att man släpper en sida där logon inte ens fungerar korrekt. Minsta man hoppas på är ju att förstasidan hos webbhotellet är testad - även för besökare med IE6 (utan PNG-transparent stöd). Fixa!
|
Är detta er blivande maskot möjligtvis? :rolleyes:
http://www.kks.nu/katter/kikki/binero.html Citat:
Nädå, jag gillar namnet. Good Job! mvh |
Grattis Jonathan det har ni gjort bra, hoppas det nya namnet blir bra.
Daniel L |
Bra namn som klingar fint, kan ta lite tid att arbeta in det bara då det är ett påhittat ord vad jag förstår.
Lycka till! |
Lite vågat att spola det inarbetade varumärket Aleborg och börja om från scratch, men som Anders sa så har allting sitt slut. Gillar verkligen det jobb ni har lagt ner för att städa upp branschen. Det har gett oss bättre avtalsvillkor och mer för pengarna. Gick från Loopia till Aleborg för något år sen och har inte ens sneglat på andra alternativ. Det finns i dagsläget bara en liten punkt som jag tycker är mindre bra med Binero och det är att det är dyrt att växa hos er. Det känns som att ni har glömt att uppdatera priserna på era extratjänster
+250 MB utrymme kostar 62,50kr/månad +5 GB trafik kostar 56,25kr/månad. när ni lanserade era nya paket privat – 69kr/månad 1 GB utrymme 5 GB trafik företag – 128kr/månad 2 GB utrymme 30 GB trafik Med de priserna på extratjänsterna är det bättre att öppna ett helt nytt konto istället. Om ni fixar det så stannar jag hos er för evigt :) |
Magnusson, prissättningen av våra extratjänster har inte förändrats på samma sätt som vår prissättning av domännamn och webbpaket. Vi är medvetna om att det här behöver ses över och vi kommer garanterat att göra det så snart bara vi kan.
|
Jag fann en bugg när man betalar ny domän med kort.
Efter transaktionen stod det "Din kontaktinformation är nu updaterad". |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:32. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson