WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Off Topic (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Facebook (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=23554)

melin 2007-09-12 22:35

varför kan man inte söka på födelseår..?

Söka på "Anders Andersson" kan inte vara så skoj efter ett tag menar jag :D

digi 2007-09-12 22:50

Citat:

Originally posted by stefanhansson@Sep 12 2007, 20:28
Vi kör på en omröstning, det är ju för fasen demokrati i Sverige

MarcusE:
DigitalUnit:
Fabian:
Är dem trådar/grupper som finns.
Min röst går till den som skapade den första tråden/gruppen, oavsett antal medlemmar.

Tror MarcusE var först faktiskt, jag joinade fabians nu istället iaf, dumt att splittras :]

ChristofferJ 2007-09-13 02:10

Facebook är faktiskt otroligt bra för nätverk mellan vänner och bekanta. Det är ju inte alltid lätt att hålla koll på alla annars :)

Marcus 2007-09-13 07:33

Citat:

Ursprungligen postat av digitalUnit
Citat:

Ursprungligen postat av stefanhansson
MarcusE:
DigitalUnit:
Fabian:
Min röst går till den som skapade den första tråden/gruppen, oavsett antal medlemmar.

Tror MarcusE var först faktiskt, jag joinade fabians nu istället iaf, dumt att splittras :]

När jag skapade gruppen Webmaster Network fanns ingen annan grupp. Skulle inte skapat någon grupp om det redan fanns en officiell.

Fabian har ju endast skapat sin grupp för att vara skaparen av gruppen, och på så sätt startat splittringen, så därför kommer jag bojkotta den. :)

digi 2007-09-13 07:57

Citat:

Ursprungligen postat av Marcus
Citat:

Originally posted by -digitalUnit@Sep 12 2007, 21:50
Citat:

MarcusE:
DigitalUnit:
Fabian:

När jag skapade gruppen Webmaster Network fanns ingen annan grupp. Skulle inte skapat någon grupp om det redan fanns en officiell.
Fabian har ju endast skapat sin grupp för att vara skaparen av gruppen, och på så sätt startat splittringen, så därför kommer jag bojkotta den.

Det kan ju vara så att han inte uppmärksammade de andra grupperna och av den anledningen skapade gruppen. Sen spelar det väl egentligen ingen roll vem som skapade den, men det kan ju vara smidigt om några moderatorer är med och styr lite. (my point of view)

Marcus 2007-09-13 08:03

Citat:

Ursprungligen postat av digitalUnit
Citat:

Originally posted by -Marcus@Sep 13 2007, 07:33
Citat:

Originally posted by -digitalUnit@Sep 12 2007, 21:50
Citat:

MarcusE:
DigitalUnit:
Fabian:

Fabian har ju endast skapat sin grupp för att vara skaparen av gruppen, och på så sätt startat splittringen, så därför kommer jag bojkotta den.

Det kan ju vara så att han inte uppmärksammade de andra grupperna och av den anledningen skapade gruppen. Sen spelar det väl egentligen ingen roll vem som skapade den, men det kan ju vara smidigt om några moderatorer är med och styr lite. (my point of view)

Tar man sig tid att skapa en grupp så tittar man sannolikt innan om det finns någon grupp redan eller inte annars finns ju risk att man startar en trots att det redan finns en.

Vad jag vet så har ju inte Fabian heller varken rätt att representera eller annat godkännande att utnyttja WN's logo.

Nåja...

ChristofferJ 2007-09-13 09:49

Spelar det någon roll vem som skapade den då?

Det där är bara barnsligt, då det nu verkar som du blir grinig eftersom folk anslöt sig till den andra och inte den som du skapade. Om du så gärna vill styra lite så får du säkert moderera om du frågar snällt :)

Marcus 2007-09-13 09:58

Citat:

Originally posted by superstoffe@Sep 13 2007, 08:49
Spelar det någon roll vem som skapade den då?
Det där är bara barnsligt, då det nu verkar som du blir grinig eftersom folk anslöt sig till den andra och inte den som du skapade. Om du så gärna vill styra lite så får du säkert moderera om du frågar snällt

Hah, jag tror du missuppfattat det hela en aning. Att styra på WN-gruppen på Facebook är inget jag eftersträvar. Dock tycker jag principiellt att det är fel att medvetet skapa oordning eller försöka representera något man inte egentligen har rätt att göra. Förstår inte riktigt vad du tycker är barnsligt? Att jag bojkottar hans grupp på Facebook? Mycket lustigt.

fabian 2007-09-13 10:04

Citat:

Originally posted by Marcus@Sep 13 2007, 07:33

När jag skapade gruppen http://www.facebook.com/group.php?gid=4680594285 fanns ingen annan grupp. Skulle inte skapat någon grupp om det redan fanns en officiell.

Faktum är att jag skapade min grupp för att det inte fanns någon annan. Tyvärr kan man inte se på facebook när grupperna startades, men det där gid-nummret betyder säker något, så knäck det så löser vi gåtan om vem som var först! ;)

Marcus 2007-09-13 10:09

Citat:

Ursprungligen postat av fabian
Citat:

Ursprungligen postat av Marcus
När jag skapade gruppen http://www.facebook.com/group.php?gid=4680594285 fanns ingen annan grupp. Skulle inte skapat någon grupp om det redan fanns en officiell.

Faktum är att jag skapade min grupp för att det inte fanns någon annan. Tyvärr kan man inte se på facebook när grupperna startades, men det där gid-nummret betyder säker något, så knäck det så löser vi gåtan om vem som var först

När skapade du din grupp?

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:22.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson