WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Off Topic (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Bästa TV-Serie (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=20414)

Jon A 2007-04-04 23:59

sopranos
the shield

rockar fett

Tympanon 2007-04-05 01:30

24 är nog den bästa. Tycks bli bättre för varje säsong och det kan man ju inte säga om prison eller lost, vilka jag iofs tycker är bra ändå.

Heroes är riktigt bra också.

Spindel 2007-04-05 16:13

Citat:

Originally posted by Hjalle@Apr 4 2007, 21:28
Band of brothers lär ju vara överlägsen
Jag hatar när dom mjölkar pengar ur serierna som till exempel i Lost, som var meningen att sluta vid säsong 1.. Nu spelar dom väl in säsong fyra eller någonting bara för att tjäna lite extra.. Eller mycket extra.

Du har nog missuppfattat Lost om du på allvar tror att serien var menad att sluta efter säsong 1.

Då hade väl serien sett ut såhär:
Ett flygplan kraschar på en ö -> Några överlever -> De lever på ön några veckor -> Räddningstjänsten kommer

Låter som en väldigt intressant serie...

Kristofer 2007-04-05 16:31

Scrubs har en lite egen humor, antingen så hatar man serien eller så älskar man den tror jag. Jag är ett stort fan :)

H@nsson 2007-04-05 16:55

Vet inte, men sådant här snackar vi om här:

Allt om tv

melin 2007-04-05 18:01

H@nsson - var beredd på modereringen... egenreklam ej tillåten (om den sidan nu är din vill säga.. :P)

jpa 2007-04-05 18:57

Citat:

Originally posted by melin@Apr 5 2007, 17:01
H@nsson - var beredd på modereringen... egenreklam ej tillåten (om den sidan nu är din vill säga.. )

Det är ju Quality Unlimited som driver sidan, alltså samma som wn.

webdoc 2007-04-05 20:11

Citat:

Ursprungligen postat av jpa
Citat:

Ursprungligen postat av melin
H@nsson - var beredd på modereringen... egenreklam ej tillåten (om den sidan nu är din vill säga.. )

Det är ju Quality Unlimited som driver sidan, alltså samma som wn.

reklam som reklam? eller kanske inte?

Gustav 2007-04-05 20:48

Många som tar upp Simpsons i den här tråden. Är det bara jag som tycker att det en gång i tiden var en fantastisk serie, men att den numera bara lever på gamla bragder? Jämför man t ex säsong 5-10 med det som visas idag, så är det natt och dag. Tidigare var skämten skarptänkta, men numera är det mesta Homer som är dummare än vanligt.

nudie 2007-04-05 21:04

Citat:

Originally posted by Gustav@Apr 5 2007, 20:48
Många som tar upp Simpsons i den här tråden. Är det bara jag som tycker att det en gång i tiden var en fantastisk serie, men att den numera bara lever på gamla bragder? Jämför man t ex säsong 5-10 med det som visas idag, så är det natt och dag. Tidigare var skämten skarptänkta, men numera är det mesta Homer som är dummare än vanligt.

håller med helt och hållet.

Bästa serien som finns är South Park. Omöjligt att det finns något bättre tecknat just nu iaf! Har aldrig sett en så rolig och egentligen omogen serie som samtidigt har så grymt fina poänger hela tiden! alla avsnitt är verkligen så grymt bra!

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 08:52.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson