WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Feedback (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Feedback på snapback / direktregistreringstjänst (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=20338)

Decibel 2007-04-01 20:36

Citat:

Originally posted by Wojt@Apr 1 2007, 19:35
Ja, men han kan väl inte boka något som jag redan bokat. Mohaha. >:]
Haha, u got a point

*fortsätter ner i saldokontrolleringshålet*

robertsson 2007-04-01 22:13

Citat:

Ursprungligen postat av Decibel
Citat:

Ursprungligen postat av Wojt
Hoppas ni lanserar snart så man kan ge Göran lite smisk.

Vad är det som säger att han inte redan använder vårt system?
Varken påstående eller fråga, jag bara undrar lite retoriskt

Jag har ett svagt minne av ett gammalt inlägg av thomas eller decibel en gång i tiden när ni erkänner att GG använder sig av erat system.

Decibel 2007-04-01 22:21

Citat:

Ursprungligen postat av robertsson
Citat:

Originally posted by -Decibel@Apr 1 2007, 19:28
Citat:

Ursprungligen postat av Wojt
Hoppas ni lanserar snart så man kan ge Göran lite smisk.

Vad är det som säger att han inte redan använder vårt system?
Varken påstående eller fråga, jag bara undrar lite retoriskt

Jag har ett svagt minne av ett gammalt inlägg av thomas eller decibel en gång i tiden när ni erkänner att GG använder sig av erat system.

:o

Decibel 2007-04-01 22:23

Inga fler roliga ideér ?

Själv är jag så hemmablind just nu att jag knappt vet framåt eller bakåt :)

Wojt 2007-04-01 22:32

Citat:

Originally posted by robertsson@Apr 1 2007, 22:13

Han skulle vara bra korkad om han inte gjorde det. Han använde sig även utav DinEgen. Ju fler desto större chans. Det säger ju sig självt.

Decibel 2007-04-02 02:26

Då kör vi...

Buggar? -> [email protected]

Förslag? här i tråden ;)

wiggin 2007-04-02 03:00

Det ser trevligt ut. Men det är en sak jag inte riktigt förstår mig på. Måste man verkligen gå igenom sida för sida och leta upp domänerna man vill registrera? Känns väldigt jobbigt. Borde det inte gå att söka efter domäner eller begränsa till ett visst datum?

Förslag/Önskemål:
* Möjlighet att byta mellan VIP och vanlig utan att behöva ta bort domänen. Känns alldeles för riskabelt :)
* Möjlighet att även se historik över insättningar på kontot under "Kontohistorik". Så man enklare kan följa pengarna. t.ex. "07-04-02 - Insättning (Kontokort) - 600 kr"

edit: Vore även fint om man även kunde se IDN domäner som konverterad form i listan.

Wojt 2007-04-02 03:01

Kan ni inte fixa ett webbformulär som login sen också? Htaccess login är så störande när den förbjuder en att byta fönster innan man skriver i lösenord osv.

Decibel 2007-04-02 03:05

Citat:

Originally posted by wiggin@Apr 2 2007, 02:00
Det ser trevligt ut. Men det är en sak jag inte riktigt förstår mig på. Måste man verkligen gå igenom sida för sida och leta upp domänerna man vill registrera? Känns väldigt jobbigt. Borde det inte gå att söka efter domäner eller begränsa till ett visst datum?

Förslag/Önskemål:
* Möjlighet att byta mellan VIP och vanlig utan att behöva ta bort domänen. Känns alldeles för riskabelt :)
* Möjlighet att även se historik över insättningar på kontot under "Kontohistorik". Så man enklare kan följa pengarna. t.ex. "07-04-02 - Insättning (Kontokort) - 600 kr"

Nej, vi blev inte klara med sökfunktionen nu bara ;)
Förfinad sökfunktion på G.

Ändra till VIP får jag klura på.

När det gäller kontohistoriken buggar den getabock just nu, funkar bättre senare inatt ;)
Insättningar skulle den dock sköta själv, hade råkat skriva över ett par rader kod, så jag editerade din user manuellt, du ser nu insättningar också ;)

Decibel 2007-04-02 03:05

Citat:

Originally posted by Wojt@Apr 2 2007, 02:01
Kan ni inte fixa ett webbformulär som login sen också? Htaccess login är så störande när den förbjuder en att byta fönster innan man skriver i lösenord osv.
Designar det right now!

Nu är det däremot sovdags!

ALLA buggar ska skickas till [email protected] , jag kommer _inte_ läsa på WN förrän sent imorrn, så rätt person får infon!

Själv gjorde jag årets fynd inatt!
Reggade domänen test22.se , nån som är sugen? :lol:
Så kan det gå när man sätter systemet live och glömmer bort att det är LIVE :)

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:05.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson