![]() |
Citat:
*fortsätter ner i saldokontrolleringshålet* |
Citat:
|
Citat:
|
Inga fler roliga ideér ?
Själv är jag så hemmablind just nu att jag knappt vet framåt eller bakåt :) |
Citat:
Han skulle vara bra korkad om han inte gjorde det. Han använde sig även utav DinEgen. Ju fler desto större chans. Det säger ju sig självt. |
|
Det ser trevligt ut. Men det är en sak jag inte riktigt förstår mig på. Måste man verkligen gå igenom sida för sida och leta upp domänerna man vill registrera? Känns väldigt jobbigt. Borde det inte gå att söka efter domäner eller begränsa till ett visst datum?
Förslag/Önskemål: * Möjlighet att byta mellan VIP och vanlig utan att behöva ta bort domänen. Känns alldeles för riskabelt :) * Möjlighet att även se historik över insättningar på kontot under "Kontohistorik". Så man enklare kan följa pengarna. t.ex. "07-04-02 - Insättning (Kontokort) - 600 kr" edit: Vore även fint om man även kunde se IDN domäner som konverterad form i listan. |
Kan ni inte fixa ett webbformulär som login sen också? Htaccess login är så störande när den förbjuder en att byta fönster innan man skriver i lösenord osv.
|
Citat:
Förfinad sökfunktion på G. Ändra till VIP får jag klura på. När det gäller kontohistoriken buggar den getabock just nu, funkar bättre senare inatt ;) Insättningar skulle den dock sköta själv, hade råkat skriva över ett par rader kod, så jag editerade din user manuellt, du ser nu insättningar också ;) |
Citat:
Nu är det däremot sovdags! ALLA buggar ska skickas till [email protected] , jag kommer _inte_ läsa på WN förrän sent imorrn, så rätt person får infon! Själv gjorde jag årets fynd inatt! Reggade domänen test22.se , nån som är sugen? :lol: Så kan det gå när man sätter systemet live och glömmer bort att det är LIVE :) |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:05. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson