![]() |
Saknar egna hemsidor? LOL kan det möjligen vara så att alla inte skyltar med vilka sajter de gjort eller är ihopkopplade med. Bet WN all.
|
Citat:
Din kod har 23 fel och följer inte standarden. Det finns gott om medlemmar som är smått rabiata när det gäller hur koden ser ut. Majoriteten av dina besökare bryr sig förmodligen inte. SEO ligger lite utanför mitt kompetensområde, men jag har ändå läst en hel del. Jag har aldrig tidigare sett någon presentera teorirer om att en "fulare" hemsida skulle vara mer attraktiv för sökmotorerna. Om du istället använder CSS får google mindre irrelevant information (din kod) att indexera och kan fokusera på ditt egentliga innehåll. Gå inte till angrepp. De allra flesta svar du fått är inte elaka. Du har presenterat ett problem och fått förslag på lösningar. Din sida är svårnavigerad. Om det blir enklare att hitta relaterad information kommer dina besökare att stanna längre och titta på fler sidor. Din festbutik ser mycket bättre ut än din första sida. Bilderna på första sidan har svårläst text. Bara där skulle du kunna försöka öka kontrasten, kanske byta teckensnitt och öka storleken på texten lite grand för att öka läsbarheten. För övrigt har många av medlemmarna många olika sidor. Det kan finnas fler sidor än de som beskrivs i profilen. |
Visst det finns 23 fel i koden, i jämförelse så har detta forumet 160 fel
och aftonblandet ligger också långt över hundra fel. skulle vilja påstå att 23 fel inte är speciellt mycket och inget man behöver skriva hem till mamma om. Jag är fullt medveten om att min sida är svårnavigerad och indexsidan ser bedrövlig ut just nu och ska ändras redan under dagen. Jag är också medveten om andra brister som finns och som är betydligt värre än vad som har framkommit här inne. Jag lyssnar gärna på andra, men inte på sådana som skickar mejl till mitt webbhotell och påstår att dom heter Stefan och försöker få ut statistiken och andra uppgifter. När man sedan granska deras profil, så har dom själva en skitsida eller ingen alls. Visst dom kanske inte vill skylta med vilka sidor dom är inblandade i, men då får man också räkna med att ens trovärdighet bli mindre. Många här inne verka tycka att dom är störst bäst och vackrast själva. Min ödmjukhet förbjuder mig att ta ur dom detta - det vore rena stölden. Som jag skrev innan så matar jag gärna dessa om detta kan tillfredställa deras överjag. Så istället för att gå till anfall så blottar jag min strupe <_< |
Citat:
En del håller med dig om att en ful hemsida går minst lika bra, det gör inte jag. En ful hemsida tyder på okunnighet och inget man lägger på minnet. En sajt som har schysst design och layout det lägger man på minnet.. För övrigt är jag starkt kritisk till den statistik du påstår dig ha. Men du har absolut inga skylldigheter att visa din statistik för mig.. Men har du vad du säger så lovar jag att ombesörja en ny layout åt dig.. Skriv gärna statistiklänken eller PM;a den.. |
Citat:
Men här har du ju problemet, Du skriver själv att du ligger bra till i google och får på så vis massa klick in på din sida. "sidan 1 i googles index med fler än 50 sökord, så handlar det inte om 10 om dagen." om du nu har "bra" trafik så kan de ju inte vara allt för svårt att lista ut att problemet som du skriver om, att de många av dessa besökare är inne på sidan i max 10 sek, Du har liksom inte haft en LITEN tanke på att just dom besökarena söker på ett ord som dom är intresserad av, tex festfixare och hittar din länk på google, men när dom klickar där så kommer dom till en sida som de ser ut som en 10åring har gjort och därför INNAN 10sek lämnar sidan direkt.. du tror liksom inte de kanske kan vara EN liten anledning av varför du har problem med att behålla dina besökare. Ne, lyssna på de många duktiga personerna som faktiskt finns här på WN, och ta åt dig!!De är ju många här som tror att du skulle lyckas BETYDLIGT mer med en seriös design!! Du börjar ju bli patetisk som du håller på, speciellt när 99% av folket som har läst de här faktiskt tycker att din sida ser bedrövlig ut. Lycka till med sidan! //Stefan |
Ni som har försökt hjälpa honom ska ha en eloge.
Men jag tycker han är helt knäpp. Att han även erbjuder sig att utveckla hemsidor är så hemskt och att han dessutom har lyckats lura till sig en del kunder är desto värre. Och att det är samma upplägg med menyer etc på alla sidorna är helt fruktansvärt. Och.. Och.. Och... Ja jag börjar nästan grina. Och du Stefan är väl den person som har störst problem med ditt "överjag". Du är så uppblåst med stolthet att du helt tappat all förmåga att ta emot kritik. Även om du inte håller med så kan du väl bara skriva det? "Jag håller inte med". Att du om och om och om igen måste hävda dig är så tragiskt. "AAAMÄH SIDAN ÄÄÄR BRA... NI KAN JU INGET SJÄLVA.. NI ÄR JU BARA DUMMA". Det var ju DU som gick in här för att be om hjälp. Om inte du hade börjat visa upp din vidriga lilla internetplats som du kallar för hemsida så hade du aldrig behövt få den här dolken i ditt stolthets bultande hjärta (poetry slam). Du uttrycker dig som en tålvåring, skriver som en tålvåring, beter dig som en tålvåring - men du ser ut som en medelålders man. Usch usch usch usch usch. (Ja Stefan. Jag skrev tålv. Och jag menade det. Tålv. Å.) |
Citat:
Du tycks dra alla över en kant och uppskattar inte någons hjälp alls. Citat:
Samtidigt är många utav dessa kunniga inom en hel del ämnen. Men det enda folk ville dig från början var att hjälpa, hjälpen som du sedan omvandla till att du blev en utsatt fiskare(gäddorna). Citat:
till den bättre människan. Jag offrar mig själv för er! Saken i sig är väl att du faktiskt satt och argumentera emot tipsen, eller egentligen hånade emot och tyckte sedan att "vi" var gamla gäddor istället. Men det är klart som fan att det är guld av dig som kan blotta din strupe... |
Årets tråd 2007 börjar bra. Vi andra kan ingenting, låt oss anlita Sinnenas som webbdesigner på heltid.
|
2007 års "Att stjäla en design"..?
|
allting luktar oseriöst.. kolla bara in snubbens prissättningar.. Att han sedan även kör allt igenom bolagsbolaget eller vad det nu heter tyder ju också antingen på okunskap eller att man inte har rent mjöl i påsen sedan tidigare.
Men det är mycket lustigt hur man kan erbjuda catering, mat och andra liknande tjänster utan att ha ett eget bolag.. Och lustigt hur bolagsbolaget kan gå med på detta.. Säg att man råkade servera lite salmonella mat.. då måste det väl vara bolagsbolaget som åker på det hela eller hur fungerar det? Nej är man i restaurangbranschen så skall det vara rent och snyggt och man skall ha alla papper på det torra och åt minstonne ha f-skattsedel... |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:19. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson