WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Allmänt (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=2)
-   -   Webföretag (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=1746)

Tobbe 2004-05-22 15:55

Citat:

Originally posted by bjornstrom@Apr 9 2004, 07:17
Vi sitter på Sveavägen mittemot Hardrock Cafe i Stockholm. Har gjort om en lägenhet ifrån 1907 med 3,40 i takhöjd och stavparkett i alla rum - den är inte renoverad så det har vi fått göra själva i utbyte mot hyressänkning.

Elnätet var inte riktigt byggt för serverrack (det var inte ens jordat!) :D

Du råkar inte ha lite bilder? Verkar schysst... :)

FLASHBACK 2004-05-23 14:19

Krogliv!

www.pc-experterna.se/huvudsidan.asp klicka på företaget sen företaget igen !

krumelur.com/support.htm

Känns det igen !? ...

Kristofer 2004-05-23 16:06

Sånt är blir man bara arg av att se. :(

ZN 2004-05-23 18:44

vad är problemet?

FLASHBACK 2004-05-23 19:09

Innan jag var inne igår på sidan krumelur.com/support.htm och ändrade lite så var texterna mellan dessa två sidorna helt identiska, till och med de ord som länkade vidare.
Det var bara en finputsning som gjorde att jag var inne och ändrade igår, sen idag när jag var inne här och läste lite så såg jag att det fanns en kopia på min text

Såå lika kan det bara inte bli ;)

dinauktion 2004-05-24 10:42

Tjena!
Jag har mitt på 2 ställen, 1 är genom min dator på mitt vanliga jobb, det andra är i villan där jag bor, består av ett hörn i sovrummet. :lol:

Laxå är inte så stort........men genom nätet växer det långsamt ut i världen

Staffconsulting 2004-05-28 00:09

För att kunna hålla så låga priser som möjligt så har jag kontoret i datorn (bärbar)...

Alltså jag jobbar där jag känner för det, billigt och bra :)

Tråkigt dock med kundbesök, men SJs väntsal för Årskortskunder i sthlm och Göteborg har funkat bra många gånger.. hehe

Servrar står i Sthlm och Gävle, dom ser jag sällan i verkligheten.. Tänk vad bra Terminal Services är...

Har varit med i IT-bubblan med 3000kvm stora kontor mitt i stan med skyhöga hyror och det är ju ingen kul sits att sitta i när det blir sämre tider...

vividminds 2004-08-06 20:20

Hej. Här känns som rätt ställe att presentera mig. Jag heter Patrick och bor i kerala, cochin, i sydvästra Indien. :rolleyes: Ett intressant och billigt ställe att bo på... Jag måste ta och fixa lite kort nån gång..
Era workplaces verkar helgrymma.. Nån mer av er som har en företagsmaid för 300 kr/månad?

Jon A 2004-08-15 20:34

Vi andra kör med flickvännerna. :lol:

Skämt åsido, hur är det att bo och jobba därifrån? Kan man få bredband? Vad ligger hyror på? Boendestandarden?
Vad för typ av lägenhet/hus får man för 20.000/mån?

vividminds 2004-08-26 22:27

Citat:

Originally posted by Jon Adolfsson@Aug 15 2004, 20:34
Vi andra kör med flickvännerna. :lol:

Skämt åsido, hur är det att bo och jobba därifrån? Kan man få bredband? Vad ligger hyror på? Boendestandarden?
Vad för typ av lägenhet/hus får man för 20.000/mån?

För 20k/månad kan du bo på Taj Residency (Cochins bästa hotell) på heltid plus ha 2 anställda som filar dina naglar...

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 02:12.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson