![]() |
Citat:
|
Krogliv!
www.pc-experterna.se/huvudsidan.asp klicka på företaget sen företaget igen ! krumelur.com/support.htm Känns det igen !? ... |
Sånt är blir man bara arg av att se. :(
|
vad är problemet?
|
Innan jag var inne igår på sidan krumelur.com/support.htm och ändrade lite så var texterna mellan dessa två sidorna helt identiska, till och med de ord som länkade vidare.
Det var bara en finputsning som gjorde att jag var inne och ändrade igår, sen idag när jag var inne här och läste lite så såg jag att det fanns en kopia på min text Såå lika kan det bara inte bli ;) |
Tjena!
Jag har mitt på 2 ställen, 1 är genom min dator på mitt vanliga jobb, det andra är i villan där jag bor, består av ett hörn i sovrummet. :lol: Laxå är inte så stort........men genom nätet växer det långsamt ut i världen |
För att kunna hålla så låga priser som möjligt så har jag kontoret i datorn (bärbar)...
Alltså jag jobbar där jag känner för det, billigt och bra :) Tråkigt dock med kundbesök, men SJs väntsal för Årskortskunder i sthlm och Göteborg har funkat bra många gånger.. hehe Servrar står i Sthlm och Gävle, dom ser jag sällan i verkligheten.. Tänk vad bra Terminal Services är... Har varit med i IT-bubblan med 3000kvm stora kontor mitt i stan med skyhöga hyror och det är ju ingen kul sits att sitta i när det blir sämre tider... |
Hej. Här känns som rätt ställe att presentera mig. Jag heter Patrick och bor i kerala, cochin, i sydvästra Indien. :rolleyes: Ett intressant och billigt ställe att bo på... Jag måste ta och fixa lite kort nån gång..
Era workplaces verkar helgrymma.. Nån mer av er som har en företagsmaid för 300 kr/månad? |
Vi andra kör med flickvännerna. :lol:
Skämt åsido, hur är det att bo och jobba därifrån? Kan man få bredband? Vad ligger hyror på? Boendestandarden? Vad för typ av lägenhet/hus får man för 20.000/mån? |
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 02:12. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson